donderdag 23 oktober 2008

De Ware!

Goh, kijk eens wat ik tegenkom in de dating sectie van de ErsinKrant:
_______________________________
_
Hey, mijn naam is Panasonic Lumix DMC-FZ 18 en ik ben een lustige digitalefotocamera. Ik heb een strak lichaam. Met mijn lichaamsafmetingen van 7,5 x 11,7 x 8,8 cm ben ik een lust voor het oog. Echter ben ik niet alleen strak, door mijn optische zoom van 18 maal weet ik van mezelf dat ik ook iemand ben met diepgang. Ik verwacht dan ook een man die daarmee overweg kan. Daarnaast ben ik scherp met mijn 8.1 megapixel.

Ik houd van diepgang maar ik ben absoluut geen moeilijk iemand. Met mijn ingeprogrammeerde karakteristieken bied ik alles wat een man begeert. Mocht je nog meer willen? Ik ben makkelijk te customizen en sta dus altijd open voor een zelf aan te maken preset. Ik houd van verschillende sferen en scènes zoals o.a. avond, sport, zon, sneeuw en landschappen. Ik ben automatisch of handmatig bij te werken. Bewerk mij zoals jij er van houdt.

Ik ben zoekende naar een man rond de 25 van Turkse origine. Mijn droomstad is Zaandam, al van jongs af aan. Ben je rond de 25, Turks en woon je in Zaandam, dan ben ik jouw ware. Voldoe je aan deze eisen, dan zorg ik er zeker voor dat ik voldoe aan jouw eisen.

Ben jij mijn ware én ben je geïnteresseerd in een date en misschien zelfs meer? Toets dan je pincode van je bankpas in op de betaalautomaat en toets vervolgens op 'ja'.

______________________________

Haba haba, dit is de ware.

(made up by Ersin)

1 opmerking:

Anoniem zei

alcam sana patat alcam