woensdag 15 oktober 2008

Ernie en Bert

Let op: Het volgende stuk bevat gedeelten waarbij de lezer zelf zorg dient te dragen voor het nabootsen van de stemmen van Bert en Ernie.

Bert: Hé Ernie, je hebt een banaan in je oor.
Ernie: Wat zeg je, Bert?
_
Bert: Ik zei: "Je hebt een banaan in je oor, Ernie".
Ernie: Wat zeg je, Bert?
_
Bert: Haal die banaan uit je oor!
Ernie: Sorry Bert, ik kan je niet verstaan, want ik heb een banaan in mijn oor.
_
Bert: Ernie, je hebt nog steeds die banaan in je oor.
Ernie: Ja, dat doe ik om krokodillen te verjagen.
_
Bert: Maar er zijn hier toch helemaal geen krokodilen?
Ernie: Precies Bert, het werkt!
_
____________________________
_
Ernie: Hee, Bert Bert, heeft een citroen pootjes?
Bert: Nee Ernie, een citroen heeft geen pootjes.
_
Ernie: Maar Bert, heeft een citroen echt geen pootjes?
Bert: Nee Ernie, een citroen heeft echt geen pootjes.
_
Ernie: Maar.. Maar Bert, heeft een citroen echt echt echt geen pootjes?
Bert: NEE ERNIE , een citroen heeft ECHT ECHT ECHT geen pootjes!!
_
Ernie: Ohnee.. Dan heb ik net een kanarie in de mixer gestopt..
_
____________________________
_
G-g-g-g-g-g-g..
_
E-e-e-e-e-e-e..
_
Hilarisch dit duootje.
_
_

1 opmerking:

Leyla zei

Bunu iki sene öce yazmisim.. Hosuma gitti, senin yazinida görünce aklima geldi.. Ernie çok seker yaa.. wub

Quote layla TS: Geplaatst op: 8 Jun 2006, 22:41

Günlük 7

========

Hé Bert, zegt Ernie.. Weet je wat ik zie?
Je mag het 2 keer raden!
Ik heb nu geen tijd voor raadsels, zegt Bert.
Maarr Berrt we kunnen weerr naarr buiten, Berrt het rregent niet meerr..!
Ernie, nu niet en gaat verder met huppelen..
Vervolgens gaat Ernie verder nippen aan zijn drankje en saampjes met Layla lekker genieten van het zonnetje terwijl stomme Bert zijn verschroeide bips aan het zalven is..