woensdag 22 oktober 2008

Klikspaan

Ik heb vandaag weer eens bewezen dat ik goed geïntegreerd ben. Al geruim een jaar wacht ik ’s morgens vroeg op de bussen. Al geruim een jaar hebben ze bijna nooit de deuren open en zijn ze ergens in hun HQ koffie aan het zuipen. Laat dan eerst de deuren open en ga daarna lekker je koffie zuipen toch? Zo hebben wij het ook niet koud. Ik vond het al irritant dat de deuren gesloten waren, maar wat mij vanochtend overkwam, jesus.
_
's Ochtends aangekomen op Zaandam busstation zag ik mijn bus al staan- deuren gesloten natuurlijk. Na enkele minuten buiten te hebben gewacht, zag ik naar mijn verbazing de chauffeur (vanaf nu 'bitch' genoemd) in de bus zijn handen tegen elkaar wrijven omdat hij het koud had. Buiten was het natuurlijk veel kouder, dus ik liep naar de deur en gebaarde of hij de deur open wilde doen en dat het koud was (handen kruiselings over de armen wrijven). Die bitch gebaarde dat hij dat niet kon (Joost mag weten waarom). What the fuck bitch? What...the....fuck?
_
Geïrriteerd en geagiteerd liep ik naar de Connexxion informatiebalie om mijn gal te spuwen. Toevallig was de persoon die daar werkte de informatiebaliemedewerker die mij de vorige keer heel goed had geholpen (zie mijn eerdere blog, The case of the lost C902). Ik heb aangegeven dat de bitch de deuren niet wilde openen terwijl hij daar gewoon binnen zat en wij buiten aan het vriezen waren. Hij reageerde een beetje geshockeerd en zei dat die bitch "waarschijnlijk een pauze heeft". Damn, net alsof wij zijn pauze willen verzieken. We willen het gewoon niet koud hebben. Het ging mij sowieso om het zeiken. Ik wou gewoon even klagen en een klacht indienen. Vervolgens liep ik weer naar de bus die na een aantal minuten toegankelijk was voor the frozen people. Ik gaf die bitch een korte blik en keek daarna weg en liet, zoals een FBI-agent dat zo stoer doet, mijn busabonnement zien.
_
Geintegreerd? The heck daarmee, ik ben officialy geassimileerd na mijn NSB-actie. Als hij het nog een keer doet, zeg ik het ook nog eens tegen mijn moeder.
_
Yeah bitch, hear and feel my bitchslap.
_
_

Geen opmerkingen: