woensdag 26 november 2008

Enayi

The Bald and the Gullible

Bir tek ben varım,
Bu dünyada enayi!

Kimler aldatmadı ki beni…
Üçler, beşler, yediler,
Erkekler, dişiler…
Enayiyim ben, enayi!

Kimler aldatmadı ki beni…
Büyükler, küçükler,
Güçlüler, güçsüzler…
En çok da,
Zaaflarım, ihtiraslarım, nefsim…
Aldattı beni!

Kimler aldatmadı ki beni...
Bir ben varım bu dünyada,
Enayi…

Herkesin varsa bir bildiği,
Benim de var bir bildiğim.
Onlar bilirse bir ikiyi,
Ben bilirim on ikiyi.

Aldatmak istersen sen de aldat beni,
Aldatmak istiyor da aldatmıyorsan,
Enayisin, enayi!


-Mehmet Kıyak-
--------------------------
.
Bize gelsin Ibo'can.
.
.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Mersi canim, utandirdin beni.

ليلى zei

Respuesta al clásico crédulo "abrir tu mente".

mey. zei

hmm paylasímín için tesekkürler ersin. :idi:

ErsinB zei

@anoniem
:hug:

@Abla
Que?

@Mey
miep

ليلى zei

The answer is common yet very simpel, thy should not only open thy eyes but also thy minds. Or thou always remain morons, nincompoops.

Anoniem zei

Hepimiz moronuz bu ofke ne diye!

ليلى zei

moronun basta gideni, ne öfkesi. Kel basini mi üsüttün.

Anoniem zei

Ben anlamam morondan, horondan.
Ben anlarim enayilikten, aldatilmaktan.
Aciktim yine
Ersin seni seviyorum lan

banada sarki armagan etseneee

niahahah

ليلى zei

Manyak kel.