dinsdag 25 november 2008

Igor The Quarterback

Een dagje teambuilding; American Football op het strand om het teamgevoel op te krikken. Een geweldig idee. Ware het niet dat het ijskoud was en de windkracht PK-krachten had. Alsnog goed genoten. Spijtig dat een paar bouwvakkerachtige collega's (buitendienst, geen kantoormedewerkers) maar niet konden begrijpen dat het variant dat wij zouden spelen, een "no-touch" variant was. Ik heb het dan niet eens over de andere regels die niet begrepen werden. Ik als jonge (!) Sunday Night NFL-kijker wist alle regels natuurlijk wél.
.
(/\ik in een poging om de pass te hinderen, met succes want de bal vloog naar Tokio)
.
(>zogenaamd "no-touch", ik werd bijna neergehaald door Genius, en hij bleef maar beweren dat dat mocht)

Ahg, het deed er niet echt toe aangezien het toch wel fijn was. Ik heb twee -al zeg ik het zelf- geweldige assists gegeven als quarterback. Alle twee de assists werden gevangen door dezelfde receiver (collega). Na een uur American Football spelen mochten we weer plaatsnemen in een restaurant waar we werden verwend met een kopje warme chocolademelk (met slagroom). Daar konden we lekker kletsen. The amazing duo, ik en de receiver, kwamen oog in oog en spraken nog even over ons teamwork. Toen kwam het hoor...

Collega: Hoe heet jij ook alweer? Igor toch?
Ik: Nee Ersin.
Collega: Ow ja ok.

Igor hauhauha.

Ik moet hier telkens om lachen als ik eraan denk.

.
.

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kon me lach niet inhouden toen het gesprek met je collega alleen uit: 'Ben jij Igor? Nee ik ben Ersin' bestond.
Zo van, ben jij geen Igo? Dan niet. Dan heb ik niks te kletsen met jou lieve collega. Blijf maar een lieve Ersin hetende iemand. Zo collegiaal Yoehoeee! :p

Trouwens, wij gingen ook naar het strand, maar ehm, wij kregen salsa les en gingen daar eten. Vis op de BBQ, salades en nog meer dingetjes. Dit alles Gelukkig wel binnen, vorig jaar gingen wij ook in de zelfde periode met dit weer :s Ach jah :D

Ow jah en ik zou me naam vermelden. > niet anonieme anoniempje :p

ErsinB zei

Ja hij was een beetje in shock, hij wist niet hoe hij moest reageren. En precies op dat moment werd er een mededeling gedaan, dus het gesprek was afgelopen. Achteraf moest ik echt lachen over Igor. Hoe kom je erop :lol:. Igor hahaha.

Ik heb de komende periode alleen maar borrels. Morgen een eindemaandsborrel. Over een maand een eindejaarsborrel. Kerstborrel. Daarna via mijn detacheringsbureau ook nog een eindejaarsborrel. Toe maar.

Anoniem zei

Bende anonim olmak istioooom :idi

ErsinB zei

Olun anam olun.

mey. zei

(/\ik in een poging om de pass te hinderen, met succes want de bal vloog naar Tokio)

hahahaha su kísmína çok güldüm. :D topun üzerine bari ''groetjes uit .. '' yazsaydíníz. :idi:

Anoniem zei

Herkes senin kadar hizli degil

Anoniem zei

geen anoniem olan anoNIM zegt;
hahahah!!! Gruwelijk! :D
Yuz seklini gorur gibiyim.

Igor hahahah!!!

Mijn hebben ze ooit, Danielle genoemd, ik dacht echt! Eh yok artik, ik zie er gewoon allochtoniers uit hoor :p

Anoniem zei

Kactane anonim var. Bu ne, pembe diziye dondu. Ahci bahcivana, bahcivan, sofore, sonra hep beraber Ersine. Hayatmi bu? Ben anonimlikten cekiliyorum, sizi koyuyorum yerine.
Kim oldugumu soylemeye gerek yok herhalde. Anonim sever