maandag 10 november 2008

Pigaçu Morris

Seni seçtim Pigaçuuu

vıyvıyvıy

vıyvıyvıy

.....

.....

.....

.....

.....

.....

Evet, sen benim Pigaçu'msun sigaram. Ebedî dostumsun. Her hâlükârda yanımdan ayrılmayan sâdık yârim. Iyi günümde kötü günümde bana eşlik eden tek eşim. Sinirlendiğimde, sevindiğimde, canım sıkıldığında, eğlendiğimde, her durumumu paylaşabildiğim ezelî meziyetim.

Bir zamanlar şiir yazmıştım "sigaram" için.


Gene mi sen..

Bu kaçıncı tekerrür?
Tekrarını izlediğinde, bıktırmayan filmler misâli
Klasik müziğin tartışmasız vazgeçilmezliği gibi..
Unutamadığımsın sen hâlâ

Bu bağımlılığımı anlamış değilim..
Uyuşturucu, kumar ve alkol hikâye
Gerçek bağımlılık sevgide, yani sende
`Kıyâmet günü senin gidişin` demiş Doğuş
Meğersem şarki sözleri çok doğruymuş

Olmuyor anam..
Sen yokken fuzulî triplere giriyorum
Varlığında ise sağlığıma zarar veriyorum
Ne yorucu çabalar sarf ettim unutmak için
Ama unutmak kolay değilmiş, ne yapayım?

Hadi be kuzum..
Karaman oyunu oynama benimle
Sürmenaj oldum artık düşüne düşüne
Inşallah dâimî değildir bu tekrarlamalar
Spekülatif olsa bile, meserret`e ihtiyacım var

Ulan..
Güneş misin ay mısın bilmiyorum ama
Ben dönen bir dünya olduğum malûm
Sürekli etrafında dönüp duruyorum
Bir vakit sonra gene karşına çıkıyorum

Affet beni..
Basiretsizlik yapıp bırakmaya çalıştım biriciğimi
Hususî değildi yemin ki, benimkisi anlık şizofreni
Eşek kafam umar arıyordu, ferâgat ettiğimden değildi
Bu badboy hiç unutabilir mi seni??

Haklısın..
Biliyorum geç kalmış tapon sözler bunlar ama..
Gitme sana muhtacım, bunu hiç unutma

Canımsın

Büyüksün..

Süpersin sen,

Biricik Sigaram


-FreakE/ErsinB-

*Bir kaç ay bıraktığım sigarama ithafen*

------------------------------

Her insan kendine bir Pigaçu seçmeli ve onu bağrına basmalı. Lâzım olduğunda Ash Ketchum misâli, Pigaçu'nun içinde bulunduğu topu ortaya çıkarıp "seni seçtim Pigaçu" diyebilmeli. Kişinin Pigaçu'su ise yağmur çamur demeden yardıma koşmalı. Benim sigaram öyledir işte. Her lâzım olduğunda, içinde bulunduğu paketi ortaya atıyorum. O ise her şeyi ile bana ayak uyduruyor, yardıma koşuyor, her şeyimi dırdırsız kabul ediyor. Can yoldaşım o benim.

Philip Morris'e hörmetler.
_
_

13 opmerkingen:

mey. zei

biiir; kisinin pigaçu'su yagmur çamur demeden yardímína kosmalí demissin fakat kim kimin ayagína kosuyor acaba? hem tut ayagína kos, bir de üzerine para ver.

ikiii; her seyi ile bana ayak uyduruyor demissin, síkíyosa uydurmasín dimi. sonuçta cansíz bisey, istedigin gibi hareket ettir sonrada bana ayak uyduruyor de.

üüüç; dedigim gibi cansíz oldugu için dírdíríní çekmeye mahkum. hos bu onun umrunda mí? hayír. çünkü hiç bisey anlamíor hissetmior. duygusuzun önde gideni.

dööört; can yoldasínmís, peh. onun pesinden kosan hep sen oldun ve olacaksín. bírak bi kerede o senin pesinden gelsin, bak geliyor mu. can yoldasíymís, güliim bari.

son olarakta; dostum dedigin, can yoldasím dedigin kisi sana zarar vermez, sana yardím eder. bu seni dírdírínla birlikte kabul edip, sana karsílík verebilmelidir. dogru yolu gösterip, tavsiyeler verebilmelidir. fakat senin emanet olan canína zarar vermemelidir.

tekrardan düsün derim sana ben, can yoldasín kimmis.

ErsinB zei

1. Ask dedigin karsilikli oluyor. Ben onu istedigimde bulabiliyorum. Buna karsilik her zaman yanimda bulunduruyorum onu. Ikimiz de biri birimize yakin oluyoruz.

2. Sonuc olarak bana ayak uyduruyor mu? SIetdigim zaman gelip, istedigim zaman gidiyor mu? Hah, iste oyle biri lazim. Ve benim Pigacu oyle.

3. Beni anliyor. Elime aliyorum, ve icime cekiyorum. icimi disimi bilen tek o. Ve evet, cansiz olsa dahi, dirdir etmiyor. Guzelide bu ya zaten. Cansiz olsun olmasin, dirdir yok.

4. Bana destek cikiyor, onemli olan o. Ben onu istedigimde hic bri gun "yok ben seni istemiyorum" demiyor. Budur iste.

5. Olume kadar benim yanimda olacak o. onemli olan odur, baska bir sey degil. "Till death do us part" dedikleri bu iste.

Kiskanma. Hani senin can yoldasin nerde?

:idi:

ليلى zei

6; kneusjes.

Anoniem zei

Ik ging stuk :D Ik vraag me stiekem af of je ook gericht aan een persoon zo dankbaar zou schrijven :p

Sigara, can dostun, senin yardimina kosan, gel gediginde gelmiorum uleyn! demeyen en onemlisi dirdir etmeyen biricik askisi! Nasilda senin pesinde dolaniyo dimi? Sen istersen ortaya cikiyor istemessende cikmiyor degilmi, dirdirsiz tantanasiz yaninda dimi dimi dimi????

YALAAAN! Kandirma kendini:)
Onun dirdir tantanasi simdi yok ama bir baslarsa tam baslar. Aldanma masumca güler yüzüüüne, mutlaka terk edip gidecek birgün, seni sevmiyoruuuum diyecek birgün:)
Ve aradan 25 sene gecer, oksüren, cigerleri kararmis, finifini cigara kokan Ersin:p
Hani sadik dostun?

Sigarada insanin hayatina giren yanlis arkadaslar gibi, yanlis yapilan secimdir bana gore:) Onlar sinsice kendilerini belli etmeden guya senin yardimina kosar, hep sever seni hep eylendirir, ister istemez onlara baglanirsin, cok seversin, ama sanarsinki onlar sana bayiliyor ve sensiz olamazlar. Taaaki bir gun, seni hic dusunmeden, bazen adice, yaraladiktan sonra anliyorsun sinsiliklerini de... is isten gecmis oluyor.

O senin sadik dostun degil, o seni sevmiyor o sinsi bir ot. Ustelik cansiz, ruhsuz, beyinsiz bir ot ve en uzucu taraf ise, koskoca insan oglu, ruhu ve akli olan biri, beyinsiz birinin neredeyse kölesi olmasi... O senin sadik dostun degil ama sen onun SADIK dostusun..malesef:)

Dilerim bir gun su illeti atarsin bir kenara ve SEN ona hakim olursun o sana degil:)


Als nog vond ik je tekst geweldik :D
+ nieuwjaar komt er aan, dus eee... nieuwe kansen nieuwe doelen :p

mey. zei

biiir. senin yaptígína karsílíklí ask degil zorunlu ask denilir.

ikiii. bunu istedigim zaman getiriyorum istedigim zaman atíyorum desen daha yeridir.

üüüç. neyini anlíyor allah askína ya? dísíní bilemem ama içini 'letterlijk' biliyor, dogru. hatta cigerlerinde fink atíyor desem daha yerinde olur.

dööört. destek çíktígíní nasíl anlíyorsun? hayír yani harbi merak ediyorum. öyle bisey duymaman gayet dogal diil mi? sahsen duysan baya bi tírsarsín kanímca. :D

beees. ölüme kadar yanínda olmasí da gayet dogal çünkü ölüm sebebin o zaten.

son olarakta, hahaayt. ne kískanícam ya. benim can yoldasím var ve kendisinin caníma kastí yok. :D

ErsinB zei

Bu kadarda gercekci hayal yikici olunmaz ki Anoniem :(. Yalan soyluyorsun.

- Ersin: Degil mi Pigacu?
* Pigacu:...
- Ersin: can dostum sana diyorum. Yalan diyo demi anoniem?
* Pigacu:...

=(..bak size kustu, konusmuyor artik kimseyle..

Ya belki bir gun birakirim, bilemiyorum. 4,5 olmus zaten fiyati. 0,50 zam. Olmaz ki boyle. Can mi dayanir buna.

Anoniem zei

Solly:( Ama sonradan, anne dedem niye cok oksürüyo?? Anne dedem euuug, sigara kokuyo, öpmiceeeeem isteeee! diyen torunlarin olmasin diye sey ettiydim:(

(hem duygu somurusu yapma:( bir an uzuldum bir dal sigaraya:s, sonra kendi kendime, kendine gel kizim, tis maar een sigara diyorum hahah! Tebrikler senin blok benide delirtti :D )

ErsinB zei

@Mey
Senin pesinden kosan olmaz tabii, sen kaciyorsun herkesden :D.

@Anoniem
Ya birakirsam zaten sirf gunah oldugu icin be cocuklar icin, torunlar icin birakacam. Yoksa benim keyfim yerinde vallah. Iyi oluyor ya yemekten sonra :(.

Senin ismin yok mu. Hangi anoniem, hangi anoniem sasirdim.

Duyuru olsun:

Anoniemler anoniemligini bir kenara atip, yorumun sonuna bir isim, bir nick eklesin. Boylece kiminle yorumlasiyorum anlasilir olsun.

Tesekkurler :D.

Anoniem zei

Bu siirler harbiden sigara'ya atfen mi yazildi simdi..

ErsinB zei

Iki anlamli :D. Sigara da asktir.

Anoniem zei

sen de mi brutus.

bundan böyle ben de anonim takílícam - daha havalí oluyo böyle.

ErsinB zei

Ooeaav cíldírmís olmalísíníz. Lanet olsun Jeyk, isim kullanin.

Anoniem zei

iyi ki ben gercek anlamlarini biliyorum : )