vrijdag 7 november 2008

| Urine Hero |

It was a clear black night, a clear white moon. Ersin B was on the streets, trying to consume. Dus ik loop door de stad van Utrecht met een vriend, gepaard gegaan met veelvuldige consumptie van vloeibare middelen. Een constante bries hijgend in mijn nek. Mijn lichaamstemperatuur fluctuerend van vriespunt tot tropische hittes. Vanzelfsprekend zorgt de combinatie van veelvuldig vloeistofinname en fluctuerende temperaturen voor onontkomelijke multiple ontlastingsbehoeftes. Ergo ben ik die avond een trouwe bezoeker geweest van de sanitaire inrichting(en).

Op de terugweg naar huis van Utrecht naar Zaandam, een onvergetelijk lange treinreis, kreeg ik weer een urineaanval. De vermoeidheid die geïntegreerd was met mijn lichaam vanwege een hele dag werken en chillen in de stad, zorgde ervoor dat ik niet wilde opstaan om te urineren. De enige oplossing was mijn benen over elkaar doen en het verkeer komend vanaf mijn blaas blokkeren. Dit hield ik een hele treinreis én busreis vol, tot aan de lift van ons flatgebouw. Daar begon alles mijn lichaam over te nemen. In de lift liet mijn 'nature's call' mij rare breakdance robotmoves maken, en helaas werd dat allemaal gefilmd op de beveiligingscamera. Thuis aangekomen sprintte ik -met tas, jas, muts en al- à la Usain Bolt naar het toilet. Een immense verademing als gevolg.

Zo een voldaan gevoel bij het urineren heb ik in geen tijden gehad. Als ik een buitenstaander was en mezelf zo zag wateren, dan zou ik zo jaloers worden. Wat een genot heb ik waarschijnlijk uitgestraald daar. Mijn hoofd naar achteren gebogen; mijn lichaam in een banaanvorm; ogen half gesloten; rillingen beginnend bij mijn benen, als een Mexicaanse 'wave' via mijn hele lichaam eindigend bij mijn hoofd, geëlektrocuteerd. Damn! Imagine de vrijgekomen extase.

I feel renewed.

Therefore, there's a new sherrif in town..
_
_

4 opmerkingen:

ليلى zei

You feel reborn right.. Kneus :D

Anoniem zei

Bunu okuduktan sonra insanin tuvaletten cikasi gelez :D

Anoniem zei

Ok, gelijk een verklaring, waarom mannen morsen!
Hoofdachterover, damn!:s

Anoniem zei

ahahah its kinda funny though..