woensdag 26 november 2008

Weirdo's

Is it just me of zie ik nou met de dag steeds meer weirdo's? Ik zag sowieso elke dag een "jongen" die zijn haren duidelijk zwart had geverfd, met een rood lijntje ergens daar tussen. Hij had zo'n emo-pony. Het is zo irritant om te zien dat hij om de 10 seconde een zwaai naar links maakte met zijn hoofd om zijn pony voor zijn ogen weg te krijgen. Freaking emo's met hun irritante mijnhaarstaatindeweghoofdzwaai. Knip het eraf idioten! Het is niet (!) cool.

We kennen natuurlijk ook allemaal wel die gothics die zich zo zwart en duister mogelijk kleden. Alles is zwart of duister; ogen, oogschaduw, lippenstift, nagels, haren, armbandjes, T-shirt, broek, tas etc. etc.. Ugly as hell. Het lelijkst is toch die ultra wijde (maar über hoogwater) zwarte broeken met rode naairanden. Puke.
.
Most disgusting of them all: Mensen in kledij à la The Kelly Family. Straight from the Celtic Medieval. Waarom zou men zichzelf zo in het openbaar willen manifesteren? Ik zag iemand in zo'n outfit zoals rechts op deze foto (die gozer met dat lelijke gele weet-ik-veel-wat). Dat kan toch niet? 21st century's outdated hippies.
.
In Amerika schijnt er nu een nieuwe hype te zijn. Een hype waarbij mensen zich kleden als vampieren. Kan het nog erger?
.
Wat voor weirdo's lopen er toch rond op deze wereld? De ene wilt zijn pony niet afknippen en bezorgt zichzelf een soort van whiplash. De andere wil per se duister zijn en loopt in broeken waar nog een persoon in past. Wat voor benodigde stoffen maken deze mensen niet aan in hun hersenen? Is het tegenwoordig nou broodnodig om een zwart schaap te zijn?
.
The power of Christ compels you all!!
.
.

4 opmerkingen:

mey. zei

böle tipler ne yazík kí çok var. benim anlamadígím bu tipler ayna karsísínda kendi gözlerine güzel mi görünüyorlar? of apart? ja sorry ze zijn alles behalve apart. achterlijke apen dat ze zijn. zelfs ik schrik er van. je hebt ook van die mensen die puntige dingen aan hun tassen, kledij en aan weet ik veel wat hangen/plakken. ik vraag me af of ze dr ooit wel is op zijn gevallen? en ja die haren van hen. je hebt ze in alle soorten, maaten, kleuren etc. ze zien er verschrikkelijk uit vind ik. die gasten hebben ook nog is zelfvertrouwen van hier tot tokio. deze mensen zijn meestal diegenen die in het verleden geen zelfvertrouwen hadden volgens mij. 2 oude klasgenoten van mij die destijds geeneens durfden te praten, lopen tegenwoordig ook zo achterlijk bij. tjah ..

ErsinB zei

Denk aan een emo (met dat haar). Net zo dun als ik, maar dan wel langer; Turks; Heeft een beginnende baardgroei(stoppeltjes); en uitermate nichterig. Zo freaking nichterig, het zou een angstaanjagende nachtmerrie kunnen zijn. Zo een persoon heb ik vorige week gezien. Ik was in shock. Hij was gewoon alles-in-één.

Ik heb nog nooit zo'n nicht gezien in mijn leven. En dat haar. En Turks [=(]. Het was echt een moment van verdriet voor mij.

mey. zei

babamín degimiyle; çalacan sopayí bunlara.

ErsinB zei

Haha t was best grappig. ik was bij de Belcompany en ik was aan de beurt. Deze "jongen" kwam aanlopen. Opeens kreeg ik het gevoel om aardig te zijn enz, dus ik liet hem voor. Daarna heb ik 10 minuten naar hem gekeken met mijn ex-collega's (ik werkte bij de BelComp.).
Mijn collega stelde hem vragen, en hij had zo een gay glimlach en fluisterde steeds alles. Niemand verstond hem, en hij bleef maar heel nichterig glimlachen. Met een hand horizontaal bij zijn buik, andere arm daarop leunend, waarbij zijn hand bij zijn kin (zo ene denk positie, of een gay positie).
Neyse dit is te veel info voor een comment :D. Oyle iste, acayip ibneydi.