woensdag 31 december 2008

Ardennen

Afgelopen zaterdag zijn we met een groep van 25 man naar de Ardennen gegaan. Het was weliswaar een ijskoude dag om naar de Ardennen te gaan, maar toch was het deels geslaagd.

Van de 25 man kende ik er ongeveer 10 niet. Deze jongens waren vrienden van één van de vrienden die ik wél ken (huh? ja!). Bij de eerste oogopslag dacht ik nog "mwa ze zien er wat tuigerig uit, maar toch zie ik een licht in hun gezichten". Fuckieduckie no! Het was gewoon tuig. Tuig waarover wij berichten lezen in kranten; tuig dat anderen lastig valt; tuig dat hun achterste laat zien aan vrouwen al rijdend op een snelweg; tuig dat agressief reageert op elke mogelijke opmerking. Dit maakte de dag wat stressvoller dan nodig was. Vooral ook omdat hun kracht van mentalevernielig op de schaal van Richter rond de 7/8 was en hun verantwoordelijkheidsgevoel te vergelijken was met dat van Britney Spears. Ondanks het constant bekommeren over de potentiële daden die zij konden plegen, heb ik toch genoten van die dag. Het waren opzicht ook wel chille gozers.
.
Na 4,5 reizen en verdwalen, kwamen we dan aan bij Durbuy Adventurepark in de Ardennen. Eerst zijn we wezen paintballen. In vergelijking tot mijn eerdere ervaringen in paintballen in Spaarnwoude viel dit echt tegen. En ow mijn God wat deed het zeer als je werd geraakt door zo'n bal. Iedereen scheet ook op een gegeven moment in hun broeken, dus niemand ging als Rambo los (zelfs het tuig niet).
Vervolgens zijn we gaan mountainbiken. Freaking 8 kilometers. Door modder, water, ijs, steniggebied, door dikke boomwortels veroverde "fiets"paden, dicht-/dikbeboste bossen/struiken, héééél véééél stijle heuvels. Niet te vergeten dat het ijkoud was. Ik was echt stuk toen we eindelijk weer terugwaren.
Als laatste activiteit zijn we gaan karten. Het was al rond 5 uur ofzo en het ijskoude van die dag, was op dat moment nog kouder geworden. Imagine onze gezichten en handen na het racen in openlucht(!).

Met een tevreden gevoel was ik in ieder geval de auto ingestapt om weer 4,5 terug te reizen. Onderweg, ergens in België, zijn we naast een snelweg gestopt. Daar hebben we als echte Turken een barbecue gehouden. Het was echt pikkedonker, en onze verlichting was de autoverlichting én mijn Sony telefoon. Lekker was het etentje niet, maar het was wel lekker gezellig.

Vervolgens gingen we weer op pad. We waren in totaal met 6 auto's ofzo, in onze auto zaten we met zijn drieën inclusief ik. Het eerste uur luisterde we nog droog naar muziek, maar ik en de chauffeur kregen echt slaap. Het was donker en saai. Daarna kwamen we met het idee om mee te zingen met alle muziek en dit op te nemen met mijn telefoon. Damn, time really flies when you're having fun. Tijd vloog voorbij. We hebben er ook nog eens leuke video's aan over gehouden. Ik bespaar jullie echter die beelden en geluiden, want wij kunnen echt niet zingen.

.

3 opmerkingen:

Leyla zei

Foei hoor. Nú pas bespaar je ons met jullie.. ik weet niet eens hoe ik het moet noemen, het was weliswaar vreselijk. Enfin, na gisteren live on air and op inet youcrap moeten aanhoren is het dit wel een chicken action. Foei hoor. Ik heb er gewoon nachtmerries aan overgehouden.

Ben dün geceden sonra ölmediysem gayir hiç ölmem felan fisman ..

genuinely dreadfully sung

Anoniem zei

Uzun lafin kisasi.

Cok boktandi

hahahah :D

Beste wensen poepie

Anoniem zei

Iyi seneler Ersin, msjina cvp vermedigimi fark ettim :(..

ordk.