maandag 8 december 2008

Slaughter fest

Bugün bayram
Erken kalktım çocuklar
Giydim en güzel giysileri
Elimde taze kır çiçekleri
Üzmeyecem bugün annemi
Bugün bayram

Ve ben çalısıyorum

Ama olsun..

Bütün Müslümanlar toplandık, tooooplandık, toplandık
Bayramımızı kutladık kutladık, vaaaaallahi kutladık
Biz bu bayramdan hoşlandık, hoooooşlandık hoşlandık
Şimdi kırgınlıkları kaldırdık, kaaaaaaldırdık kaldırdık

Kurban Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı, el öpenleriniz şanslı, tatlınız lezzetli, futbolunuz farklı, eleştirileriniz yapıcı, çocuklarınız akıllı, entegrasyonunuz şartlı, politikanız amaçlı, ve her tuttuğunuz altın olsun...Amin.

Hepinizin bayramını kutluyorum


6 opmerkingen:

ليلى zei

Bebi bayram günü çalismak senin kel basina vurmus :D

Bayramini tekrardan kutlar nice mutlu, umutlu ve sevgidolu bayramlara. Hersey o güzel gönlünce olsun..

ErsinB zei

lanet olsun kapitalizm :(..Millet bayram yasio, ben belediye yasiyorum burda. Veeeey.

Ablam ben de senin bayramini tekrardan kutluyorum. Hersey gonlumuzce olsun. Ibo ile benim gonlumuzce olsun :idi:

ليلى zei

merak etme sen keza bibonun bayramini çesitli lisanlarla kutladim. Yani birinden birinin duasi tutmali gibi gibi :D

Anoniem zei

Mutlu Noeller!!!! diye ciglik atasim geldi ama bunun bayram versionlusunun guzel durmadigini fark ettim. Mutlu ve bayramlar ikilisi ole arka arkaya baya soguk duruyo. Noel dedenin ahindan olsa gerek.
Neysem, baska bayramlarin sloganini yurutmeyelim en iyisimi:p

Herkezin bayrami hayirlara vesile olmasini dilerim. Sonracuuuma, Buyuklerin ellerinden kucuklerin yanaklarindan, yas komplexi olanlarin sadece elini skar, Salaris administratie'dan miras kalan kisilerin iki kere ellerinden operiz efem! Nakit lutfen:p

Nimet.

Anoniem zei

Ersin, bugun bayram erken kalktinmi len?

Is nedeni ile kesin erken kalkmisindir. Camiden caymak icin calistin demi sen. Bahaneler uydurma bidaha. Neyse canimin disi yarin gorusuruz. Bol bol toplar attiracagiz kizlara merak etme sen. Bayramlar bizim, kizlar bizim, bowlingde bizim, hersey bizimdir.

Tanri Turku korusun ve yuceltsin.
Selam ve dua ile

mey. zei

''bütün müslümanlar toplandíík toplandíík''

hahaha çok iyi ya. :D