woensdag 28 januari 2009

Ağzım yandı laaaaan!!

Siz hiç pizza yerken damağınızı yaktınız mı? Ben yaktım demin. Öyle böyle değil. Şu an yara var orada. Hani elini yaktığında bir kabarma oluşur ya, su toplanır felan? Yahut elini kesince bir parça sallanır ya? Damağımda dilimle hissettiğim o. Fena yaktım herhalde. Çığlık atmadım yaktığımda, ama gözlerimden yaşlar aktı. Sonra tabii gene ayı gibi devam ettim yemeye, gerçi tedbirli davrandım. Pizzadan ağzı yanan, diğer pizzayi üfleyerek yermiş.

.

18 opmerkingen:

Anoniem zei

ayni dertten müzdaribiz canim arkadasim. bende geçenlerde çorbama kasar peynir ekelemistim. oda o kadar isinmis ki damagima yapisti. aklim gittiiiiii, kafamdaki bütün saçlar diklenmisti diyebilirim :D damagim yüzülmüs resmen. soguk bir seyler koy agzina, mesela bir buz parçasi, veya dondurma. geçmis olsun !

ErsinB zei

Dilimle oynasiyorum orayla Ibo. Dedigin gibi damagim yuzulmus. Insanin cani cikiyor ya agzi yaninca.

Anoniem zei

Ne Ibosu lan. O ben degilim ki. Hic benim agzimdan muzdarip kelimesi cikti mi? Kimse kim bu? Kiz mi bari?

ErsinB zei

"kafamdaki bütün saçlar diklenmisti diyebilirim :D"
su yaziyi gorunce ironi yaptin sandim Ibo. hani kelsin ya :D. Bu anonim hangi anonim o zaman? Isim kullanin yahu.

Anoniem zei

Abi bu kiz mi kiz mi?

Anoniem zei

It is I, Leclerc :idi:

ErsinB zei

Leclerc ne yahu :D

Anoniem zei

Lecerdc de nedir yahu. Adi sani onemli degil, kiz mi bu?

Anoniem zei

yahu, ben sana geçmis olsun demisim, çabucak geçsin diye, az aci çek diye bir sürü tavsiyede bulunmusum, Ibrahim'de o düsünce ne gezsin, ohooo *hiiih*

Anoniem zei

Bu sahis biraz tanidik geldi. DJ mi acaba?

Anoniem zei

koca ayakli anoniem müsvettesi seni, çek ayagini çek çek çeeeek !

hem bana mi öyle geliyo, yoksa Ersin'in blog'u ötüyo mu? din din din diiiiin diye sesler geliyo sanki.

ErsinB zei

Otiomus, ole dio millet. Duck Hunt oyunu otio :D..

Anoniem zei

Ben bilirim DJ hanim. Sen yeterki iste cekeriz ayagimizi.

Nimt zei

Ersin ben bile anladim Ibo olmadigini sen nasil anlayamadin :p

Saclari okuyunca dedim dalga gecio.. ama corbaya kasar?? Yikilmaz corbaya kasar koyacak olemi?? Hahahah!! O koylsa koysa kasari ekmek arasina koyup tost yapar :p

btw, Gecmis olsun. Kaassoufle kazalarini andirdin :p

Anoniem zei

Bir tost birde Nimet. Hayat budur!

Asuman zei

Tost'la Nimet ikilisi saç çíkartíyor mu? Yoksa ikisi bir arada çok gereksiz olur da ondan sordum.

Geçmi$ olsun bro.

Anoniem zei

Bildigim birsey var o da zayiflatmadigi kesin. Onun icin sen kesinlikle uzak durman gerek. Aman ha aman.

nmt zei

Noli la size!
Nimetle oynamayin, das olursunuz das!