dinsdag 27 januari 2009

Consistency, soundness and completeness

Wat is de logica achter...:

  • …het zeggen dat je geleidelijk uit Irak zult vertrekken, maar ondertussen de gebeurtenissen in Palestina als “zelf-verdediging” ziet en de bezetting niet afkeurt? Yes you can..be a hypocrite Obama.

  • …de EVRM als het selectief wordt toegepast? Leven er geen mensen in Palestina?

  • ...Nederlandse hypocrisie? Waar is de uitgesproken mening van deze moraalridder, waarom houdt zij haar bek dicht?

  • …monotheïsme een sprookje noemen, maar ondertussen geloven in een toeval waarbij er toevallig een explosie plaatsvindt en alles toevallig zijn plaats inneemt; toevallig de aarde op een perfecte afstand van de zon staat; toevallig perfect schuin om haar as draait op een juiste snelheid; toevallig alle organismen een functie hebben; wij geëvolueerde chimpansees zijn, terwijl er dus blijkbaar nog onontwikkelde chimpansees leven; ons voorganger de neanderthaler wél is uitgestorven, maar de al 10 miljoen jaar levende en minder ontwikkelde chimpansee niet? Deze theorie is aannemelijk, maar geloven in 1 schepper is geloven in een sprookje?

  • ...het beweren dat je in één God gelooft, maar ondertussen als een God bepaald wie ongelovig is en wie niet; wie dood moet en wie niet. Tegenstrijdigheid?

  • ...het loten van prijzen in de categorie "miljoenen euro's" terwijl er mensen uithongeren in andere landen? Where is the love?

  • …het uitzenden van Dora (=een tekenfilm) om 5 uur in de ochtend? Wie is er dan wakker, behalve mensen zoals ik die nog niet zijn gaan slapen?

  • ...'s morgens om 5 uur naar bed gaan, maar alsnog niet kunnen slapen? Insomnia of niet?

  • ...vrouwen?

.

49 opmerkingen:

ليلى zei

Bebi, Dora kisminda takili kaldim zira su dangalak çizgifilmi yüzünden ciddi travma geçirdim. Psikolojimi bozdu.
Günlerden ne halt bende bilmiyorum tellynin önünde dalmisim. Birden 'it is yelllooooow' çigriklariyla uyandim. Sabahin kargasiz köründe adi çizgi filmi çikmis, su basi büyük kiz sözde ingilizce ögretme baabinda aniriyordu. Ödüm patlamisti. Sirf bu yüzden puanimi kiriyor seninde iyi ile yetinmeni arz ediyorum. :idi:

ErsinB zei

Ttitititi Doraaa..Doraa dora klik op dora, dora dora DORAAAAAAAAA!
Hahah zo irritant al die herhalingen. "Het is blauw! Blauw? BLAUW BLAUW BLAUWWW!" Hahah super zo 's morgens vroeg.

Anoniem zei

yarisi ezber.

ليلى zei

Dora bizim evde yasak. Bebilere kesinlikle bakmalarini yasakladim. Piiiiieeeeep Dora..

Diger yarisi ne peki? :idi:

ErsinB zei

Ben sabah hala yatmadigimda goruyorum sadece :D. malum butun gece Comedy Central acik oluyor. Bir bakmisin Nick Jr. yayina gecmis, ilk cikan ise Dora. Dora dora dora DORAAAA!

@Anonim
Diger yarisini kaldiramazsin diye eklemedim. Ayrica seninkisi pek orijinal. Ornek varsa ornek alalim usta seni =D?

nmt zei

vrouwen?.... lolll,stuk!! hahahahahaha

ليلى zei

irkek dicek hali yok ya :idiot

mey. zei

kadínlarí bosuna anlamaya çalísmayín, anlayamazsíníz. :idi:

Anoniem zei

Birileri havalarda ucuyor su an. Siz kadin denilen varliklari anlamadigimizi saniyorsunuz.Yalan degil dogru, ama anlamamak yerine bu baska birsey. Asiri onemli bir mahluk oldugunuzdan degil yani. Bosuna ucmaniza gerek yok. Biz erkekler kadinlara farkli gozle baktigimiz icin anlamiyoruz. Cunku biz kadinlari saf, temiz, melek, insan, muthis bir kisilige sahip, sadik, eline diline beline sahip olan bir varlik olarak biliriz. Ama oyle degil iste. Sorun bu. Sorunu biliyoruz, cozumlenmesi gerekir. Yani erkekler genel anlamda sorunu biliyor, ama kadin denilen varligin cazibesine kapilip gene ayni hataya dusuyor. Bu erkegin zayif noktasidir. Evet zayif noktasi. Sadece erkegin zayif noktasi mi? Hayir. Kadin seytandan beter bir varlik oldugu icin erkegi istedigi gibi kandirabiliyor. Kanmak, sorun burada. Erkek milleti gozunu acip bu zulme karsi ayaklansa, yine tas devrindeki gibi magralarinizdan disari adim atamazsiniz.

Selam ve dua ile

mey. zei

genelleme yapíyoruz öyle mi? hay hay. siz erkeklerde madur rolüne bürünmeyi ne çok seviyorsunuz. yaslaríníz gayet mantíklí ve dogru bi karar almaya eriyordur insAllah. ama yok erkek milleti birer pírlanta, mükemmel ötesi insanlar ya. kízlar seytan erkekler ise melek evet. merak ettigim konu bunlarí neye dayanarak söylüyor olmaníz? simdiye kadar muhattap oldugunuz insanlara mí? oldukça saglam bi kaynak evet.

ayríca saldírmadan önce yazímí dogru sekilde algílasaydín, ne demek istedigimi anlardín. kadínlar gerçekten anlasílmasí zor insanlar, hem cinsim olabilirler ama öyleler. fakat bu sizlere tek taraflí saldírmaníz hakkíní vermiyor, erkeklerin igrenç ötesini de gördük.

'selam ve dua ile .. '

ErsinB zei

Hooyt. Bobi'me karsi gelmeyin. Ibo da zaten anlasilmiyor kadinlar diyor. Yani bizim acimizdan. Biz; ben ve Ibo. Anlamiyoruz onlari. Nedenini ise gayet guzel aciklamis Ibocan. Ha biraz genelleme olmus olabilir, ama biz zaten kendi tecrubelerimize dayanarak konusuyoruz. Bir de arkadaslarin. Bir de cevrenin. Yani referans gayet saglam aslinda :idi:. Insan hep kendini, cevresini ve/yahut duyduklarini ele alarak fikir sahibi olur. Bizde boyle bir sonuc cikardi iste. Biz de hosnut degiliz.

Sen de demisin zaten, anlasilmiyor kadinlar. Evet, biz de oyle diyorduk. Erkeklerin melek oldugunu felan karistirmadik. Aralarinda harbi gerzekler var. Kabul. Ama ne hikmetse isi goturenler ve itibaren goren onlar. Gelde anla hadi. Hadi anla :D. Ben anlayacagim diye onca sac doktum.

Hadi bakalim kavgalasmayin. Sarilin, dostlasin.

mey. zei

yok ersin, iyi okursan öyle demedigi pek ala ortada. daha çok assagílama diye adlandíra biliriz. çevresinde öyle insanlar olabilir fakat bunu genellemek ne kadar mantíklí tartísílír. yoksa ben bilmiyor muyum tüm erkekleri bi takím igrenç ötesi insanlarla kíyaslamayí, genellemeyi. bizler de çevremizde ki insanlar sayesinde böyle olaylara taník oluyoruz.

neyse kusura bakma ersin ..

ErsinB zei

Kusur yok, estafurullah. Biri birimize camur atiyoruz kardes kardes :D.

Aslinda Ibo'nun demek istedigi su: Erkekler hayvandir, kabul. Ama hayvanliklarini genelde gizlemezler. O hayvanlar lopur lopur goturur isleri, hayvanligini bariz sekilde gosterdigi halde. Demek ki bir sekil cekicilik var bu hayvanlikta. Ama sonra kadinlar darbe yediklerinde "aa erkekler hayvan" derler. Bre cahil kadin, hayvan oldugunu hic gizlemedi ki o adam :D.
Buna karsit kadinlar daha fazla masumane tavirlarla tanitirlar kendilerini. Yani daha yapay bir kisilik atarlar ortaya. Ibo'nun, melek-seytan kavrami da buna binaen soylendi zaten. Ne olduklarini suzmek zor oluyor, anlasilmiyor. Ne istedikleri de keza hic bir sekilde anlasilmiyor. Celiski kaynagi mubarek hepsi.

Erkek bariz ve apacaik hayvan iken, kadinlar ne udugu belirsiz oluyor. Erkek bariz sekilde sinkaf ceker kíza ve suclunun kim olup olmadigi onun icin pek onemli olmaz, sucu uzerine alir hatta. Buna karsit kíz erkege boyle garip bir gizem birakir. "Ne oldu lan" saskinligi olur yani. Ustelik bir de sucsuz olur bir sekil olayda, suc ya erkegindir, ya dunyevi olmayan guclere baglanir (kader, kismet, daha zengin ve yakisikli erkek :idi: vs). Bir anlasilmazlik olur yani. Erkek icin somut bir sonuc yoktur ortada. Anlamsiz kalir her sey.

Ibo'nun demek istedigi eminim harfi harfine bu :D.

Ha, bu demek degildir ki butun kadinlar boyle felan. Bunlar zaten kisisel tecrubelere daynarak yaziya dokulmus iletiler. Gorduklerimiz ve yasadiklarimiz bu. Simdi istisnadir diyebilirsin, ama aslinda bana gore kaideymis gibi, ve sizin bahsettiginiz istisna. Sabaha kadar tartisabiliriz, ama faydasi olmaz :D.

Bir upuzun yazinin daha sonuna geldik. Hic uykum yok, yarin gene 7.30'da kalkmam lazim :(.

mey. zei

evet malesef öyle geri zekalí, beyinsiz kízlarímíz da var. göz göre göre birine yumulup, sonra aglayíp sízlamak ahmaklíktír bence. böyleleri yok demiyorum var, inkar edemem. yalníz burda suçu tek kíza yüklemekte pek adaletli bi davranís degil. zaten bu devirde ne erkege güvenilir ne de kíza.

herneyse anti-feminist olmama ragmen feministlik damarím kabardí. nasíl oluyosa artík.

ps. ersin canín síkílíyorsa bkm mutfak seyrede bilirsin.

pss. ya sen altta ki stats'í nasíl yaptíín? çítlatsan diyorum.. :$

ErsinB zei

"herneyse anti-feminist olmama ragmen feministlik damarím kabardí. nasíl oluyosa artík."

Bak iste, siz kendinizi bile anlayamiyorsunuz. I rest my case :D. Ve tabii ki her iki taraf mal. Ama bizim icin onemli olan karsi taraf, malum homoseksuelligi dusunmuyoruz henuz :idi:.

Ps'e cevap:
hbk mutfak seyrettium ya, hahaha. Super. Biraz uzatmislar, cok kacmis, ama genellinde baya guldum ya.

Pss'e cevap:
Anlatmasi zor, sizin kavramaniz ise ondan daha zor olan bir teknik seysi bu. Citlatmakla olacagini sanmiyorum. Bir omur yetmez bunu bir kadina anlatmak icin. Bir kadin futbolun en basit "ofsayt" kavramini bile anlayamiyorsa, bunun gibi html-code'larla beslenmis bir ugrasiyi hic anlamaz. Referans olarak Leyla ablama yolluyorum seni. En basit olayi bile zor cozdu :D. Ilk tavsiyem www.histats.com'a uye olmak, sonrasi Allah kerim :D.

mey. zei

ersin geber desem alínír mísín?

adama bak ya, gider ayak laf vuruyo. sizin jetonlaríníz mübarek kösesiz, anínda anlayangillerdensiniz. suç bende zaten, kimden yardím istiyorum ki. unut gitsin, bosver.

ayríca futbol kavramíní ben çok iyi anlíyorum ve fenerliyim taam mí? :idi: esi benzeri olmayan sehrimizde az birincilik yakalamadík zamanínda. hey gidi günler hey.

ErsinB zei

Bilmem bir desene..

Yok ben jetonlardan bahsetmiyorum. Teknik zeka ile pek akraba degilsiniz, bunu inkar edemezsin. Yardim etmem demedim. Ilk basta verdigim siteye uye ol. Onu becerirsen zorluk cekmeden, o zaman devamini da anlatirim. Simdi hepsini birden anlatirsam anlamazsin :idi:. Once uye ol, soz yardim edecem.

Fenerbahce'li ol tabii ki. Her zaman sevmisimdir seni. Simdi tam yardim edecem sana. Hatta ulusal arenaya tasiyacam siteni. Siteni duymayan, gormeyen, ziyaret etmeyen kalmayacak. Ilk once su stats'leri halledelim.

Yalniz simdi yatiyorum, yarin ugrasiriz :D.

ليلى zei

Bu saatte incil sizi çarpar. O çarpmazsa in cin öcö böcö çarpar..

Anoniem zei

Ya Ersin birak su kari milletini, onlardan ne hayir geldi de simdi gelecek. Yunanlilar bile (demi ortman) 2500 yil once cozmus olayi. Simdi birak feministlik taslasinlar. Cevrende gorduklerinmismis. Firsat gecse hepiniz oylesiniz, kadin seytandan beter bir varliktir. Seytana iki besmele yallah, kadin icin hatim indir halen susmaz. Isiniz gucunuz kafa utulemek. Genelleme yapiyormusum, genelleme degil bu. Gercekler, evet iyi okudun gercekler. Kadin denilen varlik benim icin asagilik bir varliktir. Maksat ummet cogalsin. Bakici anlaminda, asci, temizlikci vs. Kadin budur! Kadin baska bir varlik degildir. Yaratilis gayesi, hayat felsefesidir kadinin. Baska seyler dusunmeyin. Fazla dizi izleyip ucmayin. Istediginiz kadar buyuk konusun, istediginiz kadar muthis bir varlik olun, hepinizin sonu ev karisi evet karisi hanim degil ev karisi olmaktir. Sinirlendirmeyin adami. Israil ne ise, kadin da aynisidir.

Anoniem zei

Ya birde tartistigim kisi Fenerliymis. "Dinime kufreden musluman olsa".

ErsinB zei

Oha lan Ibo, oha :D. Vur dedik, agzini burnunu dagittin lan. Tamam kadinlari sevmeyiz, onlar da belli ki bizi sevmiyor. Ama bu ne kin, bu ne nefret, bu ne genelleme lan :idi:. Ben her zaman umitli kalirim Ibo, gerci pek rastlamadik, tek tuk haric. Sani cogunluk senin aciklamana uyuyor gibi. Olsun, cogunluk herkes degildir. Umut fakirin ekmegidir Ibo.

Anoniem zei

Erdogan Israil zulmune karsi seslenirken iyi oluyor, destek veriyorsunuz. Ben bu zulme hayir dedigim vakit, oha mi oluyor. Olmadi Ersinim. Mentalite, ya hep ya hic. Turkuz biz unutma. Bende umit felan yok, sadece tanidigim biri var onun adi Umit, ha birde kardesimin ismi, gobek adi mi oluyor ne oluyorsa artik. Genelleme degil, yine tekrarliyorum bu bir genelleme degildir. Annelerimiz boyle degil, ablalarimiz bacilarimiz, teyzelerimiz vs. Cunku onlarla bir iliski icerisine girmiyorsun herhalde. Veya evlenmeyi dusunmuyoruz. Kizlarin kendi aralarinda nasil olup olmadigini pek bilmem, bildigim yeri geldiginde birbirlerinin arkalarindan dedikodu etmeleridir. Ister dost olsun ister sirdas. Iliski konusundan bahsettigimiz icin, kadin seytandan beter bir varliktir benim icin. Isteyen istedigini desin. Yok ben superim, ben oyle degilim, ben baskayim, ben muthis otesiyim veya daha mutevazi sekilde kendini farkli gosterebilir/anlatabilir. Ama sonucta hepsi ayni. Fark yok, tek tip insan modeli. Dusunce bir. Kahrolsun Israil!

Anoniem zei

Ha birde bu gerizekali varliklarin dusunceleri muthis otesi. Ben seni degistirecegimi dusunuyordum, diye bir soz soylenir. Evet(Ispanyolca)kimsiniz diyesim geliyor boylelerine. Ama cikar amacli bir suc orgutu oldugum icin (Ergenekon benim, komple bir orgutum) heee deyip gecistiriyoruz. Insanoglu niye bu kadar mal olur anlam verememisimdir zaten. Insanin cidden sozu bitiyor bazen ne diyecegini sasiriyor, su an oyle birsey yasiyorum. Sigara mi icsem ne?

ErsinB zei

"Iliski konusundan bahsettigimiz icin, kadin seytandan beter bir varliktir benim icin."

Surasina katilasim geldi lan Ibo. Ama benim annem babama gayet insan gibi davraniyor, art niyetli degil. Melek gibi kadin vallah. Buna ne diyorsunuz sayin Ibos bey :D. Annelerimizi istisna ettik ama onlar da kadin. Kadin=seytan karsilastirmasi onlara da dokunmuyor mu? Hem sonucta kardeslerimiz, bacilarimiz, onlarimiz, bunlarimiz da bir iliski icindeler yahut icinde olacaklar. Onlar da mi seytan olacak lan yoksa. Ergenekon'un uzandigi yerelere bakar misin ya. Iliskilere bile daliyorlar. Vay zionistler.

Anoniem zei

Anne insan ustu bir varliktir. Insan anne kelimesini dahi duydugunda ici yumsuyor, yuregi ferahliyor, yuzunde bir tebessum olusuyor. Anne farklidir, anneler elin kizi gibi gormuyor evladini. Anneler farkli Ersin, annelere can kurban. Ha birde o eski kadinlar yok. Sanki gormusumde diyorum, sadece rahmetli anneannemi birde kendi annemi bilirim. Ikiside bu zamanin kizlari ile kiyaslanamaz.

Eger benim bacim olsaydi (bekara kari bosamak kolay derler) diyemem cunku yok. Ama en azindan kuzenlerim var. Bunlarda ben seytanlik seziyorsam veya goruyorsam soylerim. Dayimin kizi ile gorusmem bile, ondan kari olmaz. Ama kocasi ile gorusurum. Akraba, din, zaman, mekan, milliyet felan fark etmez.

ليلى zei

Ersin senin psycho seans saat kaçta bitiyor :idi

Bibo, patla

Anoniem zei

Ortman
Sonunda patladim evet

ErsinB zei

@Bibo
O seytanlar da bir gun anne olacak ama. Anneler cocuklarina sefkatli olur tabii ki. Neyse ya, bir sekil, sansa bala, bilmem neye rastlariz adam akilli bir seye. Yukarda Allah var, isyan etme, buluruz :D

@Abla
Isten bahsediyorsan, 3'de cikiyorum.

ليلى zei

Heyecan yapmayiniz efem, anladik herhal. Ayni seyi 3 kez yazmakta sey oluo hani :idi:

Arti, hayor isi kast etmiyordum. Is yeri ne psycho seans olcek, keyfinden geçilmio. Bi halt ettigin yok :idi

Bibo senide Afganistana yolliyalim mi. mucahit bibo. :idi

Anoniem zei

Ersin
halen umut fakirin ekmegidir diye hayal et dur. Fakir halen fakir bunu unutma. Sansla olacak is ise o zaman ben kesin zictim.

Anoniem zei

Layla
Ne mucahidi yahu, afganlilarin yaptigi mucahitlik mi simdi. Lutfen, lutfeeeen. Tayyip damarim tutacak bak yineee

Anoniem zei

Layla
Ne mucahidi yahu, afganlilarin yaptigi mucahitlik mi simdi. Lutfen, lutfeeeen. Tayyip damarim tutacak bak yineee

ErsinB zei

@Abla
Ya tiklaidm, hareketleme yoktu, 3 kez daha tiklaidm. yani suc benim degil. Suc Ataturk dusmanlarinin.

Hangi psycho seans ya. Benim psycho senasim yok. Hayatim boyle.

@Bobi
Olsun, bir gun fakirlerin de yuzu gulecek ibo. Buna inaniyorum ben :idi:

Anoniem zei

Asiri olumlu insansin. Bu yuzden her zaman kaybetmeye mahkumsun Ersiiiin.

ليلى zei

Layla kim :shock:

Ozaman seni Irana yolliyalim, hazir birda Tayyibci kesildin.. degerlendirmek alzim dimi..

Bebi, sana mailden derim hangi spycho seans.. anonymous are watchin us.. :idi

ErsinB zei

Kayip eden insanlik degil ben olayim :idi:. Adam gibi karíya hayír demem tabii ki.

Anoniem zei

Layla,cavus kizi layla olan. Yaaaaaa.
Iran sozde seriat ulkesi. Orasi beni asmaz. Beni Filistine yollayin, beni Dogu Turkistana yollayin. Olmadi Dubai felan, 7 yildizli otel guzel olur.
Tayyibin dunku konusmasindan sonra 24 saat boyunca Tayyibe kufur etmeyecegim. Helal olsun diyorum.


Ersin
basladin yine mahallenin delikanlisi rolune. Ha bazen tutuyor bu roller. Baginiz Tayyib. Adam basbakan oldu laaa

ليلى zei

Sen laylari karistmis olmayasin sakin :D

kasinma seni tayyibci seniiii

ErsinB zei

Ne hakla ablama layla dersin lan sen Ibo :D. Asker arkadasin mi (biraz fitne gerek, reyting yapar)

Beybiler ve bobiler, kisa bir 5 dakika sonra sizlerden ayriliyorum. Gene yol gorunde eve. Bugunluk bu kadar calismak yeter. Her memurun bir snri vardir, benimkisi 15:00. Gorusmek uzere.

Anoniem zei

Layla
ليلى ? Bu ne peki? Bunamis olabilirim ama beni asla ve asla kandiramazsiniz artik. Bugun Tayyibe laf yok!!!!!


Ersin
Ya iki gundur dunyanin reytingini kirdin be adam. Daha ne yapayim? Blogun isin soyunayim mi?

ليلى zei

Leyla dir özü efem. Loetfen bilmislik taslamaya çalismayiniz :idi

Anoniem zei

Layla
Pis irkci Ibrahim Arapca yi nerden bilsin demi. Bilmislik taslamiyorum, gadin psikolojisi yapiyorsunuz yine. Insanin aklini celmeye calismayin. Bildigim dogru iste.

2 saat kaldi

ليلى zei

Senin kus beyni niye çelmeye çalisim. O konu zaten under construction. isim olmaz.. :idi:

hadin neyse bende evin yolunu tutayim.. hastane kokusundan gina geldi böö

Anoniem zei

Bak bak. Bugun Tayyipciyim cok kotu konusurum :idi:

Hadi sen eve git bakalim. Bende burda koffiekan ile beraber 2 saat sohbet ederim. Alles kan, koffiekan, hakan, okan, ozkan felan.

Hadi bay efendim

Nimet! zei

Nolii la burda:s Ic savas cikmis:s

La hatunlara seytan dersiniz, sanki siz iyisisiniz. Eski hatunlar kalmamismis, yesinler sizi!!!! Gözünüz eski hatunlar gibi olanlari gormuyo beyfendiler. Neymis, yok cok tutucuymus, yok cok cok iyiymis, yada ilk etapta kendini fazla ifade etmedigi icin, aptal, salak, bilgisiz, cahil olarak gorulur, Sizi hak etmiyodur cunku siz kotuymussunuz, dirdirdir. Yalanmi? Demiyormusunuz sanki bunu?? Ha simdi HAYIR demeyin, iyi dusunun sonra cevap verin. Birkac tanesiyle olmadiktan sonra, Hayir dersiniz tabi. Ama gecti bolunun pazari at kendini Bogaz koprusunden (dry)
Ne olursa olsun, kotuyu tatmadiktan sonra iyiyi gormez insanoglu. Kandirmayalim kendimizi. Turkmilleti, acilarin efendisi olmayi sever. Illa ilk once, burnunuzu surtecek olanlara yesillenirsiniz. Bazen bile bile, farkinda ola ola, ama ama ama, sefiooooooom, duzelir hayalini kura kura. Sonrada sitem eder insanoglu, erkek ve kadin milleti boyle iste, eskiler gibisi yok der. Kulahima anlatin! Eliyle eder boynuyla ceker insan oglu. Kimseye suc bulmayin, kendinizde arayin.

( ja ik haal nog adem! Ersin en Ibo, ikinizde uyuzsunuz, bir yastikta kocayin emi! )

ليلى zei

^^ ben senden cidden süphelenmeye basladim ama ^^

Nimet zei

Ne konuda suphelendinki?
Yok ciddi ben Feminist felan degilim :D

Ama boyle gicik gicik ,herseyi bayanlarin uzerine atmalarina uyuz oluyorum bazen. Resmen kasiniolar. Ozaman karadeniz damarim tutuyo iste :p

ليلى zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Kasi bizi Nimet!

Yastigimizda bir sen eksiksin Nimeeeet!