donderdag 15 januari 2009

Rüyaların takımı Götenborg

Dikkat!
Normal insan seviyesi ile bağdaşmayacak bir yazı okumak üzeresiniz. Okuduktan sonra "vay efendim bu ne seviyesizliktir" diye hesap sorabilecek potansiyele sahip olan okurların, bu yazıyı es geçmelerini önemle rica ediyorum.
________________________________________

Fıtrattan dolayı biz erkekler şiddetli saçmalamayı çok iyi becereriz. Kadınlar gibi ota foka stres yapacağımıza, ota foka bulaşmayarak herşeyin dalgasına gideriz. Bu yazı da öyle hayatı dalgaya alırken oluştu. Arkadaşlarımın çoğu benim gibi çalışıyor, ama buna rağmen vakit geçiririz akşama kadar. Nasıl mı? Çok basit: Microsoft Outlook vasıtası ile. Sabahtan akşama kadar mailleşiriz. Maillerin içeriği pek seviye içermez, hatta hiç içermez. Full kasko saçmalığa dayalı yazılardır.

Bir sabahın erken saatlerinde arkadaşın hiç yoktan bana attığı mail:

  • Götinho ve Götinardi, lan bu oyuncular gerçek olsa acayip olmaz mı?

Saçmalık böyle başlar tabii ki, ama o an öyle düşünmeyip "lan hakatten ne acayip olurdu" diye bir mantık kurdum. Ve bu maile binaen dünyanın en ünlü futbolcularını kullanarak bir kadro yaptım. Mailin orijinalı artık elimde yok, çünkü hergün silmem gerekiyor mailleri yakalanırız diye. Ama revize edilmiş dünya karma kadrom şu:

FC Götenborg



























Dünya karması böyle olur işte. Süper olurdu. Tabii ki herkes -bu denli seviyeden uzak olan- bu kadroya gülemez, ama zaten bunun için erkek olmak lâzım; beyini ekran koruyucu moduna geçirmek lâzım; kalbimizdeki ve zihnimizdeki firewall ve anti-virus'leri çevrimdışı birakmak lâzım; tekrardan bir uzun dönemden sonra kendini foktan hissetmen lâzım. Gerçi erkek olmayan zaten baştan kayıp ediyor. Hem ben baştan uyarmıştım sizi, nedir bu merak, neden buraya kadar okudunuz? Eminim şu soruyu soruyorsunuzdur "Neden Ersin, neden böyle saçmalık?". Nedeni şu: ciddilik pek fayda vermedi bana şimdiye kadar, sinirliyim stres atmam lâzım ve Omdat ik een Turk ben!

Ya ya ya, şa şa şa, Götenborg Götenborg çok yaşa.

Dipnot
Dejà vu gibi birşey oldu bu. Gibisi fazla, bu tür şakaları çok yaptık. Biz erkekler ne hikmetse hep bu tür şakalar yaparız. Ama komik oluyor bize göre, n'apalım? Beynimiz böyle işliyor işte. 16'iken neydik, 25'iken hâlâ aynıyız. Söz bir daha olmayacak. Ben okguyam ana, okguyacam, göreceksin bah mühendis olacam. Gharputa gelicem, ezan sesinde, elin öpecem. Canim ana, kurban ana, hayran ana.

.

1 opmerking:

Anoniem zei

Super bir kadro olmus Ersin. Diger seylerin de takimini kurdugun vakit haber et. Ama kur en azindan. Kur yap yaninda calisan yasli kadina. Gercekten cok dot olur ha dusun bi. Ya sacmalama vakti geldi, calismamiz lazim bizim. Planka ekmek gelmesi gerek, pide kesmiyor gayri soyle AH nin ozel ekmekleirnden olacak. Gara gara ekmekler, gara gara gizlar, ve takimin ismi tabi. Neyse yine optum seni