donderdag 22 januari 2009

She's mine

Een aantal maanden geleden zag ik haar. Een lust voor het oog. Een parel in een grote oceaan. Zij was de ware. Haar moest ik bemachtigen. Zij zou het worden. Dacht ik...

Nu - een paar maanden later - ben ik er achter gekomen dat er grotere vissen te vangen waren met mijn hengel. Ik ging op jacht, oriënteerde erop los. Toen gebeurde het. Op een heldere dag kwam ik haar tegen. Ik heb er geen gras over laten groeien, en ben snel stappen gaan ondernemen. Ik heb mezelf officieel verbonden aan haar. Het is niet platonisch gebleven. Nee, ik heb voor haar betaald, en nu is zij van mij. Wij delen nu een leven.

Meet my fiancée, Canon Powershot SX10 IS
















Tijdens onze vakantie zal zij veel kunsten uithalen en ik zal haar kunsten nog later met jullie delen. We zijn nu 2 dagen samen en we hebben nu al heel wat dingetjes gedaan. Het zag er allemaal geweldig uit. Yeah beybii...

.

6 opmerkingen:

mey. zei

allah bir yastíkta kocatsín.

Anoniem zei

Sonunda bunu aldin ha. Gule gule kullan Ersinim. Cok guzel kamera masallah diyem. Gorunumu asiri seksi bir kamera. Bu yuzden aldiysan tebrik ederim

ErsinB zei

Evet kocatacaz biri birimizi. Problem olmaz. Daha butun marifetlerini cozmeye calisiyorum. Kadindan bile kompleks bir sey.

Hem seksi, hem marifetli bu Ibosum. Darisi seksi ve marifetli hanim bulmasina :D.

Anoniem zei

Sen kamera ile yetinmeye calis Ersin :D

Asuman zei

Kaç kuru$ bu ayíptír sormasí? :$

ErsinB zei

360 gayme....