zondag 1 februari 2009

Aşk Tutulması

Fanatik bir Fenerbahçe taraftarı olan Uğur, bir ilaç mümessilidir. Gündelik hayatında gayet sakin bir kişiliği varken söz konusu futbol olduğunda bambaşka bir adam olmaktadır. Kazanma arzusu ve totemler onu diğer fanatiklerden ayıran en büyük özelliğidir. Annesi ve kız kardeşiyle birlikte yaşayan Uğur, annesinin evlenme baskısından sıkılmıştır. Söz konusu evlilik olduğunda Pınar da aynı baskıyı annesinden görmektedir. Trafik kazası sonucu tesadüfen Pınar ile Uğur tanışırlar. Bu tanışma hem Uğur’un ve hem de Pınar’ın hayatında köklü değişikliklere neden olacaktır.

kaynak

Normalde romantik filmleri pek sevmem. Hugh Grant olsun, ona benzer yavşaklar olsun, nefret ederim onlardan ve onların filmlerinden. Ama filmin başrol oyuncusu bir fanatik futbol taraftarını canladırıyorsa, o futbol takımı Fenerbahçe ise, ve aşık olduğu kız Fahriye Evcen ise, işte o zaman durumlar farklı oluyor. Aşk Tutulması böyle farklı bir filmdi.

Bir erkeğin ilk ve tek romantik filmi bu olmalı, başka romantik film izlemesin. Çünkü bu filmde romantikliği futbol ile birleştirmişler. Malum erkek için futbol önemlidir, bu filmde ise bunu çok güzel göstermişler. Hemde Fenerbahçe ile. Ve aşkın güzelliğini de insana hissetirmişler (yani ben hissettim filmde). Fahriye Evcen'in güzelliğini de es geçmemişler, aman Allah'ım diyorum. Uğur'un kız kardeşini oynayan Begüm Akkaya da çok şirindi. Türk kızlarını tek geçerim bu dünyada. Ayrı bir güzel yahu onlar. Off. Içim gitti. Neyse konudan sapmayayım. Sinemaya gittim, salona girdim, filmi izledim ve cidden çok beğendim. Biraz gay olacak ama; tatlı bir filmdi. Herkese tavsiye ederim.




.

11 opmerkingen:

ليلى zei

Isapanyol kizlarina ne oldu.. :idi

ErsinB zei

Onlarin yeri ayri kalbimde.

ليلى zei

Ne gözü gönlü doymaz adamsin bre.

Anoniem zei

-- Urgent --- Waiting for a special review of 'Issiz Adam'--- Urgent ---

Anoniem zei

Ersin bunu senden beklemezdim. Cidden beklemezdim. Yani romantik bir filmi begendigin icin gercekten hayal kirikligina ugradim. Hayalim kirildi resmen, parcalandi sabir tasim, goturun beni musalla tasina.


Bugun yoksun isyerinde. Senin gunlerini harbiden sasiriyorum. Yanlislikla mail attim, ama baslik guzel. Onun icin bakmazlar herhalde.

ErsinB zei

@Ano1
Hee sen isim verme, ama urgent review iste. Once isim, sonra review. Turkiye'de izlerim muhtemelen.

@Ano2 aka Ibo
Lan romantikliin icinde futbol vardi. Gercekten his bir film lan. Hem kadin da hos.

Gec basladim bugun ibö. "Oogarst" a gittim dedim :D. Halbuki yatiyordum. Dun snowboard yaptik, yatagimdan kalkamadim.

Anoniem zei

Snowboard senin neyine bre adam. Su kis gunu gidilir mi hic :idi

Anoniem zei

muhtemelen izleymezsin cunku muhtemelen dvd si cikti muhtemelen bir ornek rica ediyorum muhtemelen, selamlar muhtemelen menemen.

ليلى zei

Fahriye gut ama sesi ferry ferry bad be

Anoniem zei

çocuk acayip bisi ama yaaaa, acaba gerçektede mi Fenerli. olsun, hiiiiç önemi yok, her güzelin bi kusuru vardir derler. ben seni böyle kabul ediyorum abi!

ErsinB zei

Beni seni boyle kabul etmiyorum ama Anonim. Isim ekleyin yazarken ya. Biz onca emek veriyoruz yazi yazarken, az bucuk emeginiz olsun, siz de isim yazim :idi:. Alaka super biliyorum.
Neyse cocuk karizmatikti evet. Biyigi yakisiyor :D.