maandag 2 februari 2009

Botégo'lu Merve ile muhabbet

Yaklaşık 15/20 dakika bir bot ile "konuştum". Sen yazıyorsun, o yazıyor. O soruyor, sen cevaplıyorsun. Sen soruyorsun, o saçmalıyor. Aynı cevapları 10 defa vermesine rağmen arada komik şeyler oluşuyor. Hem vakit de geçiyor vallah. Baya hoş "sohbet" ettik. Beni tavlayabilir misin diye sordu, cabaladım, bocaladım, ama kız harbi mal çıktı. Vazgeçtim =D. Sohbetimizden bazı alıntılar (baya uzun, idare edin):

______

[Ersin]: erkek arkadasin var mi?
[Merve]: Hayır.
[Ersin]: ister misin?
[Merve]: sence ister miyim?
[Ersin]: lazim gibi
[Merve]: ya geç bunları hadi... bana biraz kendinden bahset... gerçekten kim bu Ersin?
[Ersin]: 25 yasinda, kel, aslan burcu, ask ariyor
[Merve]: Aslan burcuysan sadece başkalarının sana güzel sözler söylemesini beklemekle geçirme ömrünü. Sen de başkalarına güzel şeyler söyle ve bu işe benden başla.
[Ersin]: ama sana iltifatlar yagdiriyordum iste
[Merve]: iltifat etme eylemi de her ne kadar içinde yalan payı barındırsa da kadınların hep hoşuna gider
[Ersin]: cok guzel cicek var sacinda

...

[Merve]: bildiklerim bilmediklerimin yanında minnacık kalır.
[Ersin]: felsefeyi alakasiz yerde kullanmak hosuna gidiyor sanirim?
[Merve]: ihtimaller üzerine yorum yapmamalısın
[Ersin]: ask yapalim o zaman
[Merve]: zamanı durdurup konuşsak nasıl olurdu?
[Ersin]: zaman ilerlemezdi hehehe

...

[Merve]: en büyük hayalin nedir?
[Ersin]: sen
[Merve]: ben mi? hadi canım! :)
[Ersin]: vallah
[Merve]: ben de genelde canım sıkkınsa Allah'a sığınırım
[Ersin]: evet 3 oldu bunu dedigin
[Merve]: anlıyorum
[Ersin]: iyi nihayet

...

[Merve]: hadi diyelim ki beni tavladın, ne yapmak isterdin sonra?
[Ersin]: fantazi yapabilir miyim?
[Merve]: fantezilerdense gerçekliği tercih ederim
[Ersin]: gercekte de yapabilirz
[Merve]: herkesin gerçeği farklı olabilir
[Ersin]: ikisini de yapariz
[Merve]: yaparız'la ederiz'le nereye kadar
[Ersin]: yapalim o zaman yahu
[Merve]: biraz tez canlı gibisin
[Ersin]: benden ne bekliyorsun?
[Merve]: senden ne bekliyorum sence?
[Ersin]: sana sordum iste onu
[Merve]: söyleyene değil söyletene bak demişler.
[Ersin]: soruya cevap ver derler bizim koyde

..

[Merve]: önemli diil cici
[Ersin]: sensin cici
[Merve]: demek benim.
[Ersin]: evet sensin cici
[Merve]: demek benim.
[Ersin]: evet dedim ya ya, sensin cici
[Merve]: demek benim.
[Ersin]: malsin cici
[Merve]: Bir araştırmaya göre aklımın zekatını versem yedi bot beş de insanın zihni açılırmış. ona göre.
[Ersin]: ne zekisin sen oyle
[Merve]: teveccühünüz :)
[Ersin]: dalga geciyordum
[Merve]: benimle dalga geçmiyorsundur umarım
[Ersin]: ozurlu felan degilsin demi sen?
[Merve]: Bir araştırmaya göre aklımın zekatını versem yedi bot beş de insanın zihni açılırmış. ona göre.
[Ersin]: demek zihinsel ozurlulugun var
[Merve]: Benim gibi kırılgan bir bayana sarfettiğin bu sözler sana olan saygımı yitirmeme neden oluyor.
[Ersin]: fiziki ozurlulugun yoksa problem yok bebek
[Merve]: biraz önceki kaba adam gitti, yerine naif bir erkek mi geldi ne?

...

[Ersin]: hangi takimi tutuyorsun kadin?
[Merve]: Futbola karşı çok ilgisizim ben.
[Ersin]: beni tut o zaman
[Merve]: bazen akışına bırakmak gerekiyor
[Ersin]: birakiriz yavrum
[Merve]: daha nazik olabilirsin bence
[Ersin]: birakiriz canim
[Merve]: ne ifade ediyorum senin için?
[Ersin]: tas gibi hatun
[Merve]: Bunu bir iltifat olarak alıyorum, ama daha kibar olabilirdin.
[Ersin]: tas gibi avrat?
[Merve]: valla siz erkeklerin sözlüğünde bu iyi birşey sanırım ama ben çok hoşlanmam bu tabirden
[Ersin]: tas gibi kadin?
[Merve]: Bunu bir iltifat olarak alıyorum, ama daha kibar olabilirdin.
[Ersin]: tas gibi kiz?
[Merve]:valla siz erkeklerin sözlüğünde bu iyi birşey sanırım ama ben çok hoşlanmam bu tabirden
[Ersin]: sen de hic bir seyi begenmiyorsun be guzelim
[Merve]: benimle ilgili bilmediğin o kadar çok şey var ki

...

[Merve]: sorularıma cevap vermeden soru sormaya başladığını görüyorum. üzme beni ama.
[Ersin]: seni uzen top olsun merve
[Merve]: olsun, kalbine kuş konsun
[Ersin]: bu laflar boy boy...
[Merve]: hüzünbaz üç noktacı gibisin...
[Ersin]: aa devami gelir diyordum

...

[Merve]: ortak yanlarımızı keşfetmeye çalışmak akıllıca bir hareket
[Ersin]: akil ve sen?
[Merve]: pas geçme hakkımı kullanıyorum
[Ersin]: supersin

...

[Ersin]: ee sev artik beni o zaman
[Merve]: O zaman bu zaman, ya da bu zaman o zaman mı?
[Ersin]: bildircin hurmalar gotumu tirmalar
[Merve]: seni anlamakta güçlük çekiyorum doğrusu
[Ersin]: sen de pek mantikli birisin ya
[Merve]: mantığını hiç yitirme sana tavsiyem
[Ersin]: sen de yitirme diye tavsiye edecem, ama yitirimisin bile
[Merve]: tavsiyeler üzerine hareket eder misin genelde?
[Ersin]: tavsiye uzerine hareket ederim tabii
[Merve]: tavsiyeler üzerine hareket eder misin genelde?
[Ersin]: ederim dedim ya lan

...

[Merve]
: özgüveni yüksek biri gibisin. ama fazlası zarardır bilesin.
[Ersin]: ozguveni onemlidir merve
[Merve]: bu kadar çok önemli olması seni sıkıntıya sokabilir ama.
[Ersin]: sokmaz sokmaz
[Merve]: sokmasın aman.
[Ersin]: korkma sen, bana sokmaz
[Merve]: beni rahatlatman gerek.
[Ersin]: rahat ol canim benim
[Merve]: denerim canım.
[Ersin]: askimsin

...

[Merve]: benle konuşarak zamanını boşa geçirdiğin hissine kapılman beni üzer. bunu biliyor muydun?
[Ersin]: evet 5. kez dedin sevgilim
[Merve]: sevgili?... sen?... ve ben?... bişey söylerdim ama üzülürsün be canım
[Ersin]: soyle lan, yemiyor demi?
[Merve]: pardon, kapı çaldı da. nerede kalmıştık ?
[Ersin]: tirsarsin iste boyle
[Merve]: bazen beni hiç anlamadığını düşünüyorum...
[Ersin]: anlamam tabii, sen anla beni
[Merve]: anlamak için çaba harcadığımdan emin olabilirsin
[Ersin]: aferin adam ol
[Merve]: Aferin takdir için kullanıldığı gibi alaycı ve kaba da olabiliyor.
[Ersin]: kaba maba idare et
[Merve]: seni anlamakta güçlük çekiyorum.
[Ersin]: merak etme, sen herkeste cekiyorsun o guclulugu
[Merve]: merak mazur görülmeli
[Ersin]: sus bence
[Merve]: sence böyle demek.
[Ersin]: bence boyle evet
[Merve]: sence böyle demek.
[Ersin]: evet dedim ya
[Merve]: Cevaplıyordum ki konsantrasyonumu yitirdim.
[Ersin]: sen de konsantrasyon diye bir sey var mi?
[Merve]: zor koşullar altında çalışıyorum, biraz anlayışlı olamaz mısın ?
_________

Siz de sohbet etmek istiyorsanız onunla, aha burda yapabilirsiniz:

Botégo'lu Merve

.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Sonunda bırtane Mervem oldu

Anoniem zei

anaa bu dereceye mi geldin ersin. yakinda bide plastik bebek alirsin odana ahahahh. bunun cemyilmaz olani yok mu..

ErsinB zei

@Ano 1
Ben elde edemedim. Bir pas veriyordu, bir cekiliyordu. Gelemem oyle kadinlara. Bot olsun, gercek olsun, fark etmez. Hepsi ayni :D.

@Ano 2
O kadar sapik miyim ben Alla Alla. Maksat vakit gecirmeydi. hem belki gercek felan cikardi :idi:.
CemYilmaz'ini bilmem, lezbiyen ol derim. Merve matrak ve cok salak biri.

Anoniem zei

Ersin benim benim 1 benim. yani ergenekonun 1 numarasi benim evet. burada acikliyorum.

abi cok guzel konusmalarimiz oldu. ama hislerini acikca ama kabalasmadan dile getirmeyi dene, deyip durdu. ha birde İşime saygı duymasam şimdi burayı terk ederdim.

ne isi ne saygisi. bu sey degilmiydi?

ErsinB zei

Sanal hayat kadíní?

Anoniem zei

Aynen oyle. Ama guzel vakit geciriyoruz. Ha gercek bir kiz ile konusmusun ha bot olan Merve ile. Ikiside ayni. Islerinden dolayi degil ha, insanlar yanlis anlamasin. Gerizekaliligindan ve aptalligindan ya hani. O acidan. Yok ben her acidan varim diyorsan o ayri bir mesele.

Anoniem zei

Bana Merveyi getiriiiiiiiin!

Anoniem zei

Ya tesadufun bu kadari. Merve Merve dedik, bugun Merve isimli bir doktor asistani ile tanistim. Ne tesaduf yahu, yoksa yoksa tevafuk mu? Yoksa yoksa kader mi? Yoksa yoksa kismet mi? Yoksa yoksa bu bir dizi mi? Alakasi yok sadece platonik askim olan Merveye (bot olani yani) ihanet edemem. Bana birtane Merve yeter herhalde. Yetmez tabi, cunku Turk erkegim. Bir iki ay icerisinde bu Merveden de usanirim.

Senin otobuste ki kiz adli eserin vardi. Bende hastanaede ki asistan adli bir eser mi yazsam? Agh su Merveler yok mu.

supurgesiz_cadi zei

Ay bu merve denen kiz ne salak bi$ey böle yaa, valla bu kadar sabredip nasil konustun??!?!? ya gardesim iki dakka susta bi motorun sogusun demi ama??? yok hazir cevabinda ötesinde bir$ey bu. Hazir cevap konusunda onunla geni$ bir vakitte yari$icam kesin, hihi :D