donderdag 19 februari 2009

Istanbul: Day 11

  • Havalar paçalarımızı ve çoraplarımızı sırıl sıklam yaptığı için çorap dayanmıyor. Dolayısıyla çorapları yıkamamız gerekiyordu. O yüzden şampuan ve çakma hacı şakir sabunu ile çorap yıkadık geçende. Israf misraf dinlemeden sıcak suyu yarım saat açık tuttum, lavaboda haşır huşur çorap keseledim;
  • 3 çay + 2 salep = 30 TL (oha evet)= Ortaköy;

  • Buz gibi havada Boğaz'ın fotoğraflarını çekmeye çalıştık ve..ve..ve..kar(!) yağmaya başladı;
  • Şimdiye kadar hiç taksiye binmedik (piskopat abinin şimşek hızıyla sürdüğü dolmuş/taksiyi saymazsak);
  • [Saç tıraşı ve yıkama = 5 TL = Türkiye] versus [Saç tıraşı ve yıkama = 22,50 euro = Hollanda];
  • Saç tıraşı olurken yanımdaki sohbet beni güldürdü. Tipi, hareketleri ve giyimi ile ibneyi andıran kıro, diğer casual kıroya kendini överek "ben sahnede oryantal da oynadım" dedi. Bunun üzerine o casual kıro "ha yani dansözdün" diye pot kırdı. Ibne kıro ise kızarak "dansöz deme, danscı" dedi. Casual kıro olayı toparlamaya çalıştı, olmadı, ve bir kaç dakika suskunluk oldu. Huahauh.
  • Metrolar acayip gelişmiş, ama trenler hâlâ antika. Nerde bu devlet?;
  • Kaç gündür etli yemeklerden vazgeçip, lokantalarda sulu/sebzeli yemekler yiyoruz. Lezzzzeeet dediğin budur (bkz.: Boys Anilar);
  • Hollanda'da hiç bir Türk programını izlemezken ve izleyenlere de anlam veremezken, Türkiye'ye geleli biz de izler olduk. Sebebi ise TV'de hiç adam akıllı bir yayının olmaması. Insan ister istemez "yemekteyiz", "var mısın yok musun" gibi şeyleri izliyor. Yok abi başka izlenilecek bir şey. Tarık'la piskolojimiz bozulacak bu gidişle;
  • Burcu uuuyokuum diyooor;
  • Istiklal Caddesi'nde milli piyangocu ablanın her akşam tuhaf bir ses tonu ile "buu akşaaam, buu akşaaaam" diyerek, yarınki çekilişi satmaya çalışması devam ediyor. Neyin nesidir bilemiyorum, ama her akşam bir şey çekiliyor sanki. Her gün piyango mu var yahu?;
  • Kestaneciler hâlâ "buyru buyru buyruuuu" diye bağırıyor. Bu kelimenin "buyrun" olduğunu acaba kavrayamadılar mı? Kim bilir, belki "buyrun buyrun buyrun" diye çağırsalar müşteri gelecek. Olabilir yani. Sunum önemli;
  • Valizimin üzerine gazete seriyor, kahvaltılıkları çıkarıyor ve bu şekilde kahvaltı yapmaya devam ediyoruz;
  • Yemekteyiz'e gothic katıldı. Yok muydu guruba daha fazla uyan biri ey Show TV ekibi? 25 yıllık hayatımda böyle bir şey görmedim. Sunum felaket. 4 veriyorum;
  • Caddeye fotoğraf çekmek için çıktığım akşam, beni bir ayyaş tipli (uzun saçlı, top sakal/kirli sakal karışımı, biraz 70'li hippie gibi giyinen, ve acayip kibar nazik Türkçe kullanan) adam durdurdu. Para istedi, verdim. Ismimi sordu, söyledim. Ismimi sonra Ingilizce sordu 4 5 defa (evet ben de anlam veremedim, ama adam sarhoştu zaten). Onu da söyledim (sanki başka dilde ismim değişiyor). Sonraki muhabbet şu:

Robert: Benim adım Robert
Ersin: Memnun oldum abi
Robert: Ben seni çok sevdim ya (sarılıp öpüyor)
Ersin: Ben de seni abi
Robert: Çök güzel birisin Ersin, çok sevdim seni (bir daha öpüyor)
Ersin: Sağol abi sağol
Robert: Gel seninle bira içelim
Ersin: Ben bira içmiyorum ki
Robert: O zaman vodka içeriz
Ersin: Alkol kullanmıyorum abi
Robert: Gel seni bir daha öpim, sen de beni öp
Ersin: Öpim abi (sarılıp öpüyoruz yanaktan)
Robert: Bana bir tane bira alsana
Ersin: Abi bozuklarımın tümünü verdim, başka yok ki
Robert: Ya bir tane bira a*ina k*yim ya

Orda yarıldım güldüm, o da yarıldı ve bir daha a*** koydu kendisi, sonra sarıldık gittim. Sevgiler ayyaş Robert.
.

16 opmerkingen:

Ngiool zei

Olm corap yikicana, pazardan corap alsana. Ama pazardan alican, Ortakoy gibi yerden kazik yersin.

Ps. bu Robert ibne olmasin! :P

Anoniem zei

Ersin senin Ortakoyde ne isin var, senin yerin Karakoy :D

Yunus zei

Whahah, bende Robert'i çok sevdim ya! Abi arasıra fotoğraflarını siteye indiriver, güzel olur.

ErsinB zei

@Krul
Ya aklimiza gelmedi degil. Ama bos durmusken alalim dedik. Surekli corap mi alalim :D.

Robert ibne degildi. That 70 show'da bir hippie var ya? uzun sacli, gozluklu mozluklu. Hep kiydan koseden cikiyor. Onun gibi bir adamdi. Ibneye benzmiyordu. Gerci ibne gibi konusuyordu, ama tum istanbul oyle konusuyor. Adam zil zurna sarhostu. Sarildiginda acayip bira kokuyordu. Mna koydu gitti sonra hahah.

@Ibo
karakoy'e sen olmazsan gitmem lan :D

@Yunus
Ik ga de foto's allemala tegelijk via een album uploaden na mijn vakantie man. Ik heb geen zin om alles een voor een te doen nu. Otun bokun, herseyin fotosunu cekiyorum :D

Aziz zei

Abi hic Tarik abinin goruslerini yazmiyon:P. en.. Lig Tv varmi Otel'de?

ErsinB zei

Beraber yasiyoruz, goruslerimiz ayni yani :D. Bizli mizli konusuyorum zaten.

Ne yazik ki ligtv yok, ama internetten izliyoruz maclari :D..

Onumuzdeki pazar GS Kocaelispor macina gidecez, Carsamba Bordeaux, ve ondan sonraki Pazar FB-Sivas. Gerek kalmayacak yani artik.

Aziz zei

hahaha. Keyfiniz yerinde masallah. agh bide bende olsa. Siz "yarin ne maceralar gorecegiz" diyorsunuz. Biz "yarin ders yapabilecezmi?" derdindeyiz. Helal abi:P. (Artik Beyaz Show'a da gidersiniz.)

ErsinB zei

Keyf-i hos yaa..Siz ders dusunuyprsunuz, biz izinden sonra bizi ise kim alir diye dusunuyoruz. Birak derdin ders olsn.
Beyaz Sov'u bilmiyoruz daha. Oyle mal mal oturmak sarar mi bilmem. Bakacaz daha.

Aziz zei

haha evet, dogru. Yani bi Tv'e cikta gorelim dusuncesiyle soyledim. Ama Macta biraz cosarsaniz belki ozamanda goruruz. Yani napin neding. Tv'e cikin. Birsen abla seni cok ozlemis:P

ErsinB zei

Ben de onu ozluyorum. Benim icin opersin.

Aziz zei

Olur.. Operim. Artik kahvaltida ne yedigini gosteremiyo aciktan. Ona uzuluyo..

Ngiool zei

uefa macina gidin, ama mac persembe olmasi lazim.

isi dusunmeyin olm, buluruz birseyler. ( I can something, (I can you, why you kill me?) :) )

ErsinB zei

Persembeymis evet. Mac bileti bulamiyoruz. Uitverkocht (kale arkasi). Ersel ayarlayacak sozde bize. Bekliyoruz vallah. Ben bile cok gitmek istiyorum o maca. Bir de soguk olmasa.

Vallah is bulursak iyi olurdu vallah. Zaten is bulamazsam gene okula baslarim. IK BEN SCHAAAYT MORUUUGGG!!!

ليلى zei

He sen is bulma, hatta hiç arama bile. Arti, senin Leiden da okulun hazir :idi:

Aksama application formu mailliyorum. Ha unutmadan, yazilmisken exchange olayinada el at, unutma Barçelona :idi

ErsinB zei

Her ay bana para verecekmisin o zaman :D

Anoniem zei

Ibo ya piyango çiksin, söz vercek.