zondag 15 februari 2009

Istanbul: Day 7

  • Istanbul'da sağnak yağış devam ediyor. Havalar soğudu ve yağmur çoğaldı;
  • Cuma günü Aya Sofya'ya gittik. Orada bir rehber takılmaya çalıştı bize. Sempatikliğinden dolayı rehberliğini kabul ettik. Sağolsun güle eğlendire gezdirdi ve bilgilendirdi bizi. Rehber Ibrahim abime selamlarımı iletiyorum;
  • Cuma akşamı Çok Güzel Hareketler Bunlar'ın şovuna gittik. Şov süperdi;
  • Gösteride bir genç bağırarak gösteriyi durdurdu. Sonra yanındaki kız arkadaşına evlenme teklifi yaptı. Romantik anlar yaşadık hep beraber. Seyircilerden biri de gelinlik sponsoru teklif etti onlara. Ohg;
  • Cumartesi Ata Demirer'in stand-up şovuna gittik. Harikaydı. Zaman zaman göz yaşları döktüm gülmekten;
  • Üst odada konaklanan sevişen Türk çifti gitti. Şimdi yan odaya (tahminen) bir Ingiliz çifti yerleşti. Üstteki Türk abinin zayıf performansına mukabil, Ingiliz abi pek kondisyonlu. Sevişmeler uzun sürüyor ve yenge bir hayli ses çıkarıyor;
  • Sevgililer günü içimi bir tuhaf etti. Bütün Istiklâl Caddesi sevgililerle dolu;
  • Yok abi, Türk kızlarının güzelliği dünyevî değil;

.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

sapiksin olm sen manyak

Anoniem zei

Ve halen icraat yok.

ErsinB zei

@Anonim 1
Ben neden sapigim? Adamlar sevisiyor, ben degil ya. Ibo'nun dedigi gibi bende icraat yok. Hem sen kimsin. Bana oyle olmlu molumlu konusma :D.

@Ibo
Benden icraat bekleme olm. Benim isim bitmis artik.

Anoniem zei

Yapma be Ersinim yapma. Boyle deme bak depresyon olurum. Zaten usaniyorum is yerinde. Yakinda beni de atacaklar. Bari sen evet sen guzel vakit gecir.

Her zaman her yerde seninleyiz.

Saygilar sevgiler,
Yumruk severler dernegi baskani

mey. zei

hadi ya.. çok güzel hareketler bunlarín sov'una mí gittiniz siz simdi? :( su an tek imrendigim sey o, evet saka gibi. pff..

ErsinB zei

Sov superdi hemde :D. Calis, senin de olur :p.

mey. zei

ögütün için tesekkürler ersin, aydínlattín beni. bak ben bunu hiç akíl edememistim görüyor musun sen. :idi:

ErsinB zei

Ya$la gelen bilgi iste meyyem. Ne yaparsin. Ya$lan senin de olur :D.

mey. zei

olur eysin yaslanírím.