woensdag 4 februari 2009

Snovbort Zede

Geçen pazar günü arkadaşlarla (nurcu-crew :p) SnowPlanet denilen -suni karda kayak yapılan- bir yere gittik. Kendimi her türlü soğuktan korumuştum (sözde). Kot pantolonumun altında pijama vardı. Onun paçalarının üzerinden bir çorap geçirdim, o çorabın üzerine bir çorap daha. Sonra atlet, onun üzerine uzun kollu tişört, onun üzerine kalın kazak, onun üzerine kalın yelek ve onun üzerine bodywarmer. Benim eldivenler 5 para etmediği için ordan eldiven kiraladım kapkalın. Bir de atkı ve şapka vardı.

Lan bunların hepsine rağmen üşütmüşüm. Kaç gündür soluğu dötümden alıyorum. Burnum tamamı ile çevrimdışı. Ne oksijen giriyor ne çıkıyor. Girip çıkan sadece ve sadece sümük. Bu yetmiyormuş gibi bir de sanki telden fırça yutmuşum gibi bir his var boğazımda. Her öksürdüğümde böyle küçük küçük titreşimler oluşuyor boğazımda, kesip atıyor ortalığı. Öksürüşlerimin çoğunda ortalık salya sümük festivalına dönüşüyor, köpük partisi misali. Sonra bir de onu sil yerlerden, elbisenden, klavyeden vs vs. Igrenç biliyorum, bir de bunları gerçekten yaşadığımı düşünün. 2 3 gündür etrafa saçtığım sıvı ile insan kurtarılırdı.

Hepsine eyvallah, ama şu yorgunluk yok mu? Öksürüşler insanin enerjisini alıp götürüyor. Şöyle izine gitmeden bir kaç gün keyf yapayım diyordum, onu da hasta geçireceğiz herhalde. Neyse..

Hasta olmama rağmen işe gittim 3 gün. Bügün son günümdü iş yerinde...kurtuldum. Baya duygusal geçti ama. Adamlar sandığımdan daha fazla seviyormuş beni. Bizim patron baya övdü beni ve cidden üzgün görünüyordu "lan kaldım salaklarla gene" gibisinden. Bir de 75 kaimelik hediye kuponu verdiler ya. Süper. Ordaki meslektaşların bazıları gerçekten matrak insanlardı. Ama beni tanıyan, şu çalıstığım yaşlı dinozoru da bilir. Ondan kurtulmama harbi sevindim. Şansa bak, tam benim gittiğim gün kadın oda değiştirdi. Nerdeydin be kadın 1,5 senedir. Evet, 1,5 sene çalıştım orda. Dile kolay. Yeni heyecanlara yelken açacağız artık. Ilk önce şu nezleyi bir atlatayım, sonra 6 hafta Türkiye, sonrası Allah kerim.

Dipnot
Bu arada felâket snovbort yapıyorum ha. Yerdeki kara meydan okudum kaç defa. Yüz yüze, diş dişe, yumruk yumruğa geldik bol bol. Bir kaç defa süper gittim, ama birinde öyle bir düştüm ki. Pfff, ağrısı hâlâ var. Önce yuvarlandım, sonra o hızla göt üstü düşüp, kafamı full hızla kara çarptım (whiplash gibi oldu yeminbillah). Hâlâ boynum ağrıyor. Snovbort hoş oluyor, ama benim harcım değilmiş.

.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

kemikler acitmistir.

Anoniem zei

öldürmeyen snowboard güçlendirir arkadasim, öyleymis yani, ben bilmiyorum. hala gevezelik edebildigine göre, iyisin iyisin :idi:

ErsinB zei

@Ano1
Senin gotun ne kadar buyuk bilmiyorum, ama o hizla dusunce gotlerdeki yag felan fayda etmiyor :D. Hem kafamizda da et yok. Senin kafanin arkasinda da insallah et yoktur. Dolayisiyla nasil dusersem duseyim, kemikler olsun olmasin, agri yapiyor dusunce.

@Ano2
Ole deme kiz. Dun gece hasta dustum vallah. Gerci, simdi gene iyiyim. Hafif atesim var ve basim agriyor. Ama en azindan kimildayabiliyorum ve gevzelik yapabiliyorum :idi:.