zondag 29 maart 2009

Ersin hayır diyore


bobiler.örg'e saygılar

Yeter be bu seçimler. 6 hafta boyu Türkiye'de boğdular beni bunlarla. TV'lerdeki mitinglerin yüzünden kadınlar bile dizi yerine Erdoğan-Baykal-Bahçeli dedikodularına başlayacak. Rüyalarımda Erdoğan bana teğet geçiyor; Bahçeli bana ip atıyor; Baykal dosya fırlatıyor; Kılıçdaroğlu belgeleri ve benim ile grup yapmak istiyor; Melih Gökçek yavşak yavşak gülüyor ve bana bir geceliğine 150.000 dolar teklif ediyor; Ahmet Türk beni Kürtlüğe baptist ediyor; SaadetPartisi Sagopa Kajmer'e diss yazıyor. Bitsin artık ya.

Hepsi birbirinden yamuk insanlar, ama saatlerce, günlerce, haftalarca izlettiriyorlar kendilerini. Görmek istemiyorum artık. Seçimlere hayır, hepinizin böğürmesine hayır ve partilerinize de hayır diyore Ersin (ve eminim Ibo da öyle diyore). Ben yine Pigaçu'yu seçiyorum her zaman ki ve her durumda olduğu gibi. Yine seni seçtim Pigaçuuuuuu...

Dipnot:
Sempatim hala AKP'yedir, Melih Gökçek hariç. Kararsız seçmen değilim. Kararı (partisi) olan ama oy kullanmayan kararlı seçmeyenim. Gerçi zaten Hollanda'da yaşıyorum, nasıl kullanayım? Ama orada olsaydım yine kullanmazdım. Demokrasi yalan, koltuk sevdası yaman.

.

Geen opmerkingen: