zondag 1 maart 2009

Istanbul: Day 21

o- Istanbul'a geldik de X'e gitmedik demeyelim, Istanbul'a geldik de X'i yapmadık demeyelim, Istanbul'a geldik de X'i görmedik demeyelim ve buna benzer varyasyonları kullanarak hareket ettik ve ediyoruz;

o- Istanbul'a geldik de sinemaya gitmedik dememek için geçen gün sinemaya gittik. Ne tuhaftır ki Istiklâl Caddesi'nde nerdeyse bütün sinemalarda sadece "Recep Ivedik 2" gösterişte. O filme girdik. E arada komikti, arada güldük. Nine baya komikti;

o- Galatasaray-Bordeaux maç biletleri satışta bittiği için, tek çare olan "150 TL'ye GS-store'dan alış-veriş yap, Galatasaray-Bordeaux maçı için bedava bilet verelim" kampanyasına başvurduk. GS-store'a gittik, 300 TL'lik alış-veriş yaptık (gerçi Tarık yaptı, ben ne yapayım GS ürünlerini. Bir gerçi daha, Tarık'da başkaları için yapti, ne yapsın o kadar ürünü), ve 2 biletimiz oldu. Yihuu;

o- Ulaşım, ve Toplu Taşıma Araçlarını çözdük Istanbul'da. Hâlâ Taksiye binmişliğimiz yok şu koca 3 haftada. Yalnız tek zorlandığımız Bağdat Caddesi oldu. Sora sora Bağdat bulunur demişler, ama bulunması pek zordu. Zaten o Irak'daki Bağdat idi, "e what's your point?". Point moint yok, bulması zordu iste. Ne tezattır ki Bağdat Caddesi'nde de yarım saat takılmadan geri döndük, pek bir şey göremedik. Hava kararmıştı ve gene buz gibiydi. Ama Istanbul'a gelip Bağdat Caddesi'ne ugramamazlık etmedik;

o- Fotoğraf makinesini hâlâ çözemedik. Nesneleri çok güzel ve net çekiyor, bulanıklık yok. Ama bizi (insangilleri) hep bulanık çekiyor. Hani bok, pardon argo oldu şey diyecektim: Hani dışkı, kaka, pislik, atıkın üzerinde bir koku bulutu olur ya? Böyle biraz keskin gözle bakarsan görürsün, tüter biraz üzerinde? Acaba diyorum biz de mi kaka insanlarız ve böyle bir bulut var üzerimizde, ve bundan dolayı fotoğraflar bulanık çıkıyor? Düşündürmüyor değil beni. Mâlum makine kaliteli. Kalan seçenekler (1) biz çekmesini bilmiyoruz ve demin söylediğim (2) biz boktanız ve makine kabul etmiyor. Çözemedik gitti;

o- Kaç gündür karnımda sancılar var. Bir ben bir de tuvalet işkence görüyor;

o- Başbakan'ı geldiğimiz günden beri hergün TV'de bir mitingde konuşurken görüyoruz. Sabah kalkıyoruz TV'yi açıyoruz ve onun bağırmasını dinleyerek karnımızı doyuruyoruz. Maşallahın var Başbakan. Yarın bizim otel odasında miting yaparsa süper olur. 21 günde 21 değişik değişik yerde miting yaptı. Bizim ne eksiğimiz var? Otel Silviya 502'ye de bekleriz Başbakan'ım. Beyaz peynir, tereyağ, bal, Nutella bizden, bağırması senden. Hem bizim odada küfür de serbest. Teğet geçmeye gerek yok, az git uz git dere tepe dümdüz git, Baykal'ı biz de hiç sevmeyiz;

o- Nerdeyse 4 5 senedir görüşmediğim eski yakın sınıf arkadaşı facebook'tan buldu beni. Sevindirik oldum. Zaman ne çabuk geçiyormuş yav;

o- Istanbul'a geldik de Rumeli Hisarı'na çıkmadık demeyelim diye oraya gittik. Offff God ne soğuktu hava. Parmaklarımızın uçları dondu. Fotoğraf çekmekte zorlandık. Sürekli lensten yağmur damlaları sildik. Güzel fotoğraflar çıkardık ama. Yani en azından öyle görünüyordu çekerken. Ha her taraf çamurluydu. Kestirmeden bir kuleye doğru yürüyelim diyerek çamurdan geçelim derken; ben başardım, Tarik yere yığılıp çamurla sevisti. Gyıl;

o- Galatasaray-Bordeaux maçına gittik. Geçen maçta kıçımız donduğu için bu sefer temkinli gittik. Eşofman ve üzerine kot pantolon. Üç çorap. Ve 2 atkı. Pek üşümedik bu sefer. Maç ise süperdi. Acayip bağırdık. Müthiş heyecanlıydı;

o- Bir şemsiye şehit verdik. Çok rüzgâr var, şemsiyeyi yamultup duruyor. Bir tanesi işte tahtalı köyü boyladı. Yenisini aldık artık. Daha kaliteli. Ilki 5 TL'di, şimdiki 8 TL =D;

o- Geçen gece BenX'i izledik. Müthiş bir filmdi. Belçika filmiymiş. Birden flemenkçe duyunca şaşırdık. Özlemişim o dili. Belçika şivesi süper oluyor ya. Aklıma Emine geldi =D. Emine'ye selam. Onunla bir hesabım var daha, EVIL WOMAN;

o- Maç konusunda baya şanşlıydık. Galatasaray-Kocaelispor maçı 2-5 bitmişti. Galatasaray-Bordeaux maçı 4-3 bitmişti. Ve bugün Fenerbahçe-Sivasspor'a gitik ve maç 4-2 bitti. Toplam 20 gol görmüş olduk. Gerçi Bordeaux'nun attığı ilk golü göremedik. Gol yediğimizden haberim bile yoktu. Coşkulu coşkulu zıplıyordum, bir baktım herkes zıplamayı bıraktı. Sahaya baktım Bordeaux seviniyor. Maç başladıktan 10 saniye sonra gibiydi. Tarık da fotoğraf makinesi ile uğraşıyormuş. Ne olduğunu anlayamadık. Neyse kısaca 19 gol gördük ama 20 gol atıldı =D;

o- Yarın Istanbul'daki son günümüz. Pazartesi sabah 7.45'de Izmir'e yol alıyoruz Allah'ın izniyle. Izmir'de kalacağımız yerde internet olmadığı için büyük ihtimal 3 hafta sonra görüşecegiz sevgili blogum. Gıdbay;

.

10 opmerkingen:

Aziz Bakır zei

Abi, Senin Telefonunun uzerinde 3G varya. Onunla blogspota girip yazamiyormusun?

supurgesiz_cadi zei

Bloguna bayildim, hepsini okuyamadim ama canim skldikca okuyacagima emin olabilirsin :)) Her zamanki gibi muthis anlatim tarzinla yazmissin. Su vergadering ile olan yazinda bi ayri guzel, gercekten yazinda kendimi buldum diyebilirim. Ozlettin kendini... Umarim Istanbulda daha cok guzel anlar yasarsin ve bizlerle paylasirsin.

Anoniem zei

Ersin biz sadece bloguna degil sana komple bayiliyoruz. Seni ozledik Ersinim. Biz seni ozleyenler dernegi olarak seni hasretle bekliyoruz. Evet Hasret diye bir kiz buldum diyebilirsin. Ama ozledik iste anla. Artik seni arayamiyorum da. Is yerinde rahatsiz da edemiyorum. Ozledik be. Don Ersinim doooon!

ErsinB zei

@Aziz
3G, yazabiliyorsun da. Ama KPN de bana yaziyor ondan sonra =D

@SupCAD
Sagol, kendi capimizda yaziyoruz iste :). Istanbul gunleri bitti ya, bugun sondu. Bundan sonra 3 hafta Izmir gunleri basliyor :D

@Ibo
Ben de sana hasretim lan. Hasret getir bana. Bul bir hasret. Hasretsiz birakma beni. Hasretle kalalim. Hasret kalalim. Hasret.
Ben de seni ozledim lan. Neyse surda kalmis 3 hafta lan :D. Optum seni beybi.

Sussie zei

Aapje seni cok ozledim. Ikvinnieleuk zonder jou thuis:(
Anneminde ozledigi her halinden belli zaten, gecende diyoki karni yarik yapcaktim ama abin sevdigi icin yapmadin:S Anlican sen olmadigin surece evde ac kaliyoz gibi bisey. Veeel plezier in Izmir, bos donme lutfen performansini dusuk goruyorum son zamanlar:) Optummm aaap

ErsinB zei

@Sussie
Burda karniyarik aldim, anneminki kadar degildi vallah. Annemin yemeklerini ozledim. Anami kocaaaaaman op benim icin. Babami da. DVD'leride yengemden alin artik :D.
Zusje ik kan bijna niets meer kopen, mijn hele koffer is propvol. Wat wil je hebben?
Kusje voor zusje.

Sussie zei

Tamam aapje operim senin icin ikisinide. Gecende annee muuuuuuuz diyom, agliyo gewoon onu abin diyodu diye:) Ja alacam zatende unutuyom her seferinde, yenk wordt geopereerd morgen dus daarna vraag ik het wel. Zaten millete yalan soyluyom anahtar bende yok diye, carpilcam kalcam biyerde yakinda. Bisey istemiyorum aapje, sen gel yeter. Alleen als je kan vinden, eczane'den yuzumuz icin o seyden.

Kusje voor aapje

supurgesiz_cadi zei

Hey bu kadar cabuk cevap yazacagini bile dusunmemistim, hihi :D

Herzamanki gibi canim sklms is yerinde dedim Ersinin bloguna gireyim, hihi bi baktim tek ben degilmisim ziyaretcin. Ee insanin hayran kitlesi bu kadar genis olursa, normaldir :PPP

Simdi okumaya basliyorum macerali yazilarini, hadi Bismillah :-)))

Aziz Bakır zei

Tmm, Anlasildi... Demekki Paran bizden daha önemli :D :P

Anoniem zei

Evet hepimiz Ersinin bloguna giriyoruz. Yumrugu guclu adamdir Ersinim. Hep beraber girmeyi cok seviyoruz, bloguna. Keske calissaydi da is yerinde rahatsiz etseydik onu. Ah Ersinim ah.

Sayili gun tez gecer Yumruk efendi. Gozunu bir acip kapamisin birde ne goruyorsun. Bloguna girenler seni birseyler icmek icin davet ediyorlar. Zaman su gibi gecer, o zaman girisler bloglara yani baslar. Ne mutlu bloga girene!