maandag 2 maart 2009

Istanbul: Day 22

o- Istanbul'a geldik de Tophane'de nargile içmedik dememek adına, bugün bir de Tophane'ye gittik. Fevkalâde rahat bir ortam var orada. Oturduk pufa ve aldım Elma aromalı bir nargile elime. Tarık'la tavla oynadık, sonra maç başladı onu izledik. Keyf yaptıktan sonra 35 TL'yi bayıldık. Nasıl o kadar tuttu, hesabı bir türlü anlayamadık: 5 cay + 1 Fruko + 1 Nargile=35 TL. Tek çayın 2 TL olduğunu biliyoruz. Nargile herhâlde fena kazıktı;

o- Tophane'ye gitmeden önce Tarık camiye uğradı. Ben orada dışarıda çantalarla felan bekliyordum oturarak. Birden kucağıma bir kedi geldi. ACAYIP şirin bir kedi. Inmiyordu kucağımdan, öyle kafasını göğsüme koyup duruyordu, oynuyordu. Ayağa kalktım insin diye. Sonra ayaktayken ayaklarımın etrafında döndü. Kıyamadım bir daha oturdum ve gene kucağıma atladı. Iki üç fotoğraf çekmeye çalıştım. Ne tatlı bir kediydi ya;

o- Zar zor bavulu doldurduk bugün. Bavulun üzerine oturarak kapattık bavulları. Bavul bir kırılırsa sıçtık. Ikimiz de ondan korkuyoruz şimdi. Hadi hayırlısı bakalım;

o- Eskiden -benim bildiğim- sakal bırakana kıro derlerdi. Hâlbuki şu an Istanbul gençliği hep kirli sakal bırakmış. Bildiğimiz Osman Öztünç sakalı yahu. Moda, herkes öyle geziniyor. Tıraşlı olunca rağbet görmüyorsun, tıraşsız gezince rağbet görüyorsun artık. Duy bunu baba, duy! Işime gelmiyor değil hani. Bakalım 3 hafta boyu kesmemeye çalışacağım;

o- Bu cidden son yazım oluyor herhâlde. Izmir'de öyle internetcaféye gidip bloga yazmam kanımca. O yüzden tekrardan baybay okuyucular ve blogum;

.

11 opmerkingen:

mey. zei

bavulu iple falan baglayínsana? bizimkiler her izine gitmemizde bavullarí baglarlar. eger anamín bavullarí yírtílmíyorsa, sizinkine garanti hiç bisey olmaz.

Ibrim zei

Yirtik bavul istemiyoruz!!!

Test zei

O zaman 'patch' li olsun.

Ibrim zei

Anlayan anladi. Peceye meceye carsafa gerek yok. Kadinlarimizin guzelligini ortmeyelim!!!

Anoniem zei

Ersin ay laf yu lan!

ErsinB zei

@Mey
Bavullari baglayacaz buyuk ihtimal zaten. Artik alisveris de yapamiyoruz ya. Bavul tika basa ve 25 kg limitine de bastik. Kaldik bole.

@Ibo
I laf yu to lan


Ne sanssiz sipayiz ya. Izmir'de de yagmur yagiyor. Erkenden kalktik gezeriz kusadasi madasi felan diyerek. Lopur lopur yagmur yagiyor. Dinmesini bekliyoruz artik.

mey. zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
mey. zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
mey. zei

eger yanílmíyorsam 8 kilo (el bagají?) daha yük hakkíníz olmalí. türkiye'ye gidipte kilo hakkímízí eksik kullandík demeyin :idi: ..

edit: zo beter.

Pollyanna rezaletinin magduru zei

Ersiiiiiiin, abi çok özleniliyosun beeeaaaah :((((

Anoniem zei

Bana haber salsaydin ya seni gezdirirdim islambolda bagdatida bulurdun karaköyü de "ersin , arada ugra hemi ;)