dinsdag 21 april 2009

Ben Kalender Meşrebim

Ilk 2 dakikalık Erol Evgin bıdıbıdısını geçin, sonra şu 9 yaşındaki kızın şirinliğine bakın. Olur mu böyle tatlılık yahu? Karşınızda Berna ve onun "Ben Kalender Meşrebim" yorumu...




"Bir Şarkısın Sen" yarışması gayet güzel ya. Gerçi 1 kez yarım izledim, ama çok tatlı ve yetenekli çocuklar var. Yarışma böylem PopStar gibi, ama sadece çocuklar için. ATV'de izleyebilirsiniz. Olmadı benim gibi -arada- internetten bulabilirsiniz.

Ayrıca bu yarışmadaki Şebnem'i dinleyin derim (5. dakikadaki My Heart Will Go On yorumunu dinlemeyi unutmayın). Hârika bir ses. O yaşta bu sese sahip olmak Allah vergisinden başka bir şey olamaz.

.

4 opmerkingen:

Ibrim zei

Guzel vidyo, Allah razi olsun.

mey zei

bu sebnem'i daha çok begendim. yasí kaç ki bu kízí?

mey zei

jeetje wat is dit irritant zeg, ik kan het niet meer wijzigen.

'ben sebnem'i daha çok begendim. bu kízín yasí kaç?' olucaktí.

ErsinB zei

@Ibo
Allah senden razi olsun lan :D.

@Mey
Sanirim 12 yasinda?