zondag 19 april 2009

Blog steriliteit

Ik heb echt totaal geen zin om dingen te schrijven de laatste tijd. Al krijg ik wél de inspiratie over bepaalde onderwerpen. Zat dingen om over te kunnen schrijven. It's not the inspiration, no sir. It's my laziness. Ik heb gewoon TOTAAL geen zin. En seriously, ik voer geen fuck uit thuis. Werkloos, klaar met studeren, niet getrouwd en shit. Gewoon zeeën van tijd. Maar nee, het wil niet lukken. De motivatie om iets te schrijven is simpelweg verdwenen. Therefore, een nutteloze post als deze. Mijn motivatie zal vast wel een keer terugkeren. Pogingen als deze zullen het wel gaan aanwakkeren.

“Every accomplishment starts with the decision to try.”

Hı Hı, u-hu, yeah..

Ladies and gentlemen, Conway Twitty:



Inderdaad, het liedje heeft geen shit te maken met the main clue (zie: Family Guy).

.

18 opmerkingen:

Ibrim zei

Biz yazi istiyog, boyle olmaayor. Ha bide gari isteyoog, ama o da yooog. Hadi ama

mey zei

ersin sebebi ne olabilir kii? çocukluguna inelim. :idi:


* hep psikolog olmak istemisimdir. -_-

Anoniem zei

akisina birak hocam..

real anoniem

Anoniem zei

Sende mi Meyyem, sende mi :(


Bence Ersin de var olan sorun, bildigimiz avratsizlik iste. Hani Turkun toresinde at vardir avrat vardir silah vardir. Bunlarin hic biri bizde yok. Para desen o da yok. Neyimiz var bizim Ersin? Benim PS3um bile yok yani gerisini siz dusunun.

Ibrim zei

^^
Benim ben

ErsinB zei

@Ibo
Yaziyorum, yaziyorum. Arada olmaayor iste. Tembelligin bu kadari. Sabaha kadar zamanim oluyor, ama canim istemiyor. Naparsin? Avratsizlik mi bilmiyorum :idi:

@Real anonim
Biraktik akisina. Oluyormus cidden.

@Meyyem
Cocuklugum agir gecmisti cidden. inelim hadi oraya :D.

mey zei

@ ibrim
neden? ttk katagorisene mi ait o meslek? :idi:

@ ersin
agír geçmisti derken? babamín deyimiyle 'sírtínda yumurta küfesi falan mí tasídín?' naaptín? :idi:

Ibrim zei

Mey
Yok ben de istiyordum. Ama olmadi iste. Allah nasip etmedi, kader kismet meselesi. Elden ne gelir ha? Ne gelir? Bu nedir?

ErsinB zei

@Mey
Benim derdim pek yukluydu be Meyyem. Yasatmadilar beni :idi:.

mey zei

@ ibrim
saka yapíosun? sen ve psikolog? moralini bozmak gibi olmasínda, sana gelenler düzelecekleri yerde psikopat olur çíkarlardí. :idi:

@ ersin
hii, çok anlíyorum seni - agla agla için açílír.

- buyrun şikayetiniz nedir?
- doktor bey gözüme bişey kaçtı
- ama... siz ağlıyorsunuz
- yok ağlamıyorum gözüme bir şey kaçtı
- ağlayın ağlayın açılırsınız
- böhühü... ühü... borcum ne kadar
- elli milyon
-_-

Ibrim zei

Mey
Senin bu soyledigin karamsar sozler, dun arkadaslarim tarafindan soylenmisti. Yani demek ki dogruluk payi varmis. Yuzumuz gulmedi bizim.

mey zei

@ ibrim
aslí olmayan seyi dile getirmem ben zaten. ama olsun sende mali müsavir (tercümesi buydu galiba?) olma yolundasín. allah izin verirse bende memurluktan ona transfer olucam.

sanírím konudan baya bi saptík, allah'tan burda ceze kesecek kimse yok. :idi:

Ibrim zei

Mey
Tavsiye etmem. Bana kalsa olmak istemem. Hayalim olan psikologluk simdi senin ve arkadaslarimin yuzunden kayboldu. Evet hayallerim suya dustu, mahvoldum ben. Mali musavirlikte para var ama insanlik yok. Ben insanlar icin yaratilmisim. Bizim gayemiz iki uc kurus para kazanmak degildir. Yuce Turk milletine en guzel sekilde hizmet edebilmektir. Ac kaliriz, susuz kaliriz, parasiz kaliriz ama Turk olmamiz bu olumsuzluklari unutturuyor.

Hayat Turk oldugun zaman guzel.

mey zei

depresyonda falan mísín sen?

zaten bocalíyordum, sen de tuz biber ekledin. saolasín.

Ibrim zei

Depresyon felan anlamam ben. Psikologum olur musun?

Ya bildigini yap ey insan. Okumak icin okuma, istedigin icin oku. Baska ne var ki diyerek o bolumu secme. Iyi bir goz at felan. Ha yok illa mali musavir olmay istiyom, daha ilerisi yeminli mali musavir olmak istiyom diyorsan. O zaman durmak yok yola devam.
Kafana gore takil. Ama son pismanlik neye yarar, her seyin bedeli var, buraya kadar demis muslum papie.

mey zei

o bölümü yapan birinden bunlarí duymak insaní haliyle etkiliyor. neyse seçenekleri 3e çíkardím, hayírlísí olsun bakalím.

Ibrim zei

Ya simdi benim yuzumden kararindan vazgecme. Sadece iyi dusun. Is hayati farkli oluyor. Okulu bitirdikten sonra ne yapmak istedigine bagli. Hangi meslegi secmek istedigine bagli.

ErsinB zei

Ibo'nun yaptigi meslek kolay degil. Cok ezici bir meslektir. Ezen ezene, giren girene, vuran vurana. boyle ortamlar var. Azimli olman lazim ve bu ezicilege dayanabilmen lazim. Sahsen benlik bisiy degil. Memurluk tam benlik mesela :D.