vrijdag 10 april 2009

Motherf*cker I'm cool


Gotcha wishing to be just like me

Yeah
Motherf*cker I'm cool

With attitude and ego to spare


Put on my poker face when I walk the street

Because I look good in leather

I can make a star out of anyone I meet

You're gonna shine if you're standing beside me


Gimme some truth
Don't you wish that you could kick it with me

Kick it with me..

Kick it with me..
Kick it with me..
------------------

Hoe cool is dit lied? Ik word er echt spontaan vrolijk van. Ik krijg zelfs de neiging om een lerenjas te kopen en stoer door de stad te lopen. In de stad zal ik dan een blik werpen naar mensen, een blik die zich profileert als "Zeg eerlijk, je wilt met mij zijn?". Gewoon insane stoer en zelfbewust. Misschien zelfs dit lied zingen terwijl ik loop hahaha. Imagine the picture. Ik -lopend door de stad met een grote motorcycle zonnebril op- over de (boven)rand van mijn bril mensen aankijk en zingend "Listen, I can do anything I want, because I look good in leather" tegen ze zeg en vervolgens draaiend, dansend (beetje van dat jaren-70 gedans) en zingend doorloop. Met een heerlijke attitude. En waarom? Juist ja, because I look good in leather.

Dit soort muziek moeten ze echt als therapie gebruiken. Gewoon bij mensen die een minderwaardigheidscomplex hebben. I bet y'all, dat dit zal werken. In ieder geval tot ze vernederd worden door iemand =D. Ahg screw die people met complexen, ik ben down met dit lied en ik me voel stoer als ik ernaar luister.

Yeah
Motherf*cker I'm cool
With attitude and ego to spare

Now listen,
1 2 Ersin is coming for you
3 4 girls don't search no more
5 6 dudes grab your chicks
7 8 I am gonna be straight
9 10 I am their man...

that's how I do it..

Fo' shizzle bizzle, ha ha

.

Geen opmerkingen: