donderdag 14 mei 2009

Hayat sevince güzel..mi acaba?

Hayat sevince güzel denildiğinde aklıma travmalar takılıyor. Ilk olarak severken pek manyak sonuçlara varamadım. Ikinci olarak şu "müzik" diye ortalıkta dolanan Yeşilçam'ın lanse ettiği travma.



Neden mi:
- Dünyanın en iğrenç dansı?
- O 2. dakikadaki disko dansları ne alâka?
- Horonun içine sıçmışlar?
- O asker hareketleri ne Allasem?
- Müzikten müziğe geçiş anca bu kadar berbat olabilir.
- Hayat böyle mi sevilir? Hayat böyle mi güzel olur?
- Koreografi, senkron dans ve şarkı söyleme, kostüm dizayncısı? Bunlar yoktu sanırım o dönemde?

Ayrıca müzikte bir yalan bilgilendirme var. Saptırmaca, kandırmaca var. Doğrudur- severken insan mutlu oluyore. Ama sonrasını anlatmıyor şarkı. Sonrasını anlatsınlar. Bir de sonrası için böyle bir dans yapsalar. Hardrock klibi gibi olurdu herhalde.

Bilin ki, hayat böyle değil. Olmasın da. Böyle hayat mı olur lan?
.

3 opmerkingen:

real anoniem zei

Hayatin sevince falan guzel oldugu yok,onu diyen halt etmis. Ve sen artik biraz canlansan da bir seyler yazsan da biz de okusak diyorum. Sen ne diyorsun? Yok ben yazarsam pis yazarim diye hic ucundan,otesinden yanasmiyorum bile,.. hani o bakimdan..

real anoniem

Baila zei

haha ik ben een ware fan geworden van je schrijfstijl :-) konuya gelince bencede hayat güzel ama sevince degil! dedigin gibi sevince lay lay lom oluyo o sarkiii bence sevgiden sonrasi hardrock degil kesin müslüm gürses damar fln olur! Sevmeyin kafanizi dinleyin!!

ErsinB zei

80 yil oldu, ama merhaba yeniden :D. Kísír doneme denk gelmisin. Gerci bundan sonra ne olur bilmiyorum. Yazariz ya zaaar...