vrijdag 24 juli 2009

Anti-Zomer

De vakantieperiode is voor velen altijd een heerlijke periode. Iedereen wacht altijd met volle spanning op de zomer. Ik ook normaal gesproken. Echter valt het mij zwaar tegen dit jaar. De verveling heeft echt zijn piek bereikt bij mij. Soms wil ik gewoon huilen van de verveling. Dat terwijl ik van alles probeer te doen in mijn vrije tijd. Het is dus niet zo dat ik gewoon geen moer uitvoer. Dit is zelfs een van mijn meest hectische zomers ooit in Nederland. Ik ben lekker actief bezig, werk, geniet veel van lekker weer (indien van toepassing), reis rond, maar toch ga ik dood van de verveling.

Het komt volgens mij allemaal doordat anderen op vakantie zijn. Ik haat het als mensen op vakantie zijn. Het maakt niet uit wie het is. Mijn omgeving is namelijk grotendeels gewoon in Nederland. Al mijn vrienden, mijn familie, iedereen is gewoon hier. Het is dat een deel van Nederland -een deel dat ik gewoon niet ken- niet hier in Nederland is. Heel erg egoïstisch van mij, maar ik wil dat iedereen hier blijft als ik ook niet weg kan. Ik haat het om in Nederland te blijven, als anderen gewoon weg zijn. Er valt hier gewoon zo weinig te doen in vergelijking tot, bijvoorbeeld, Turkije. Iedereen is hier zo gefocust op werken lijkt wel. Misschien komt het ook wel door het weer. In een week tijd heb ik een belachelijke hitte meegemaakt, zeiknat geworden door regen, en ik heb het koud gehad vanwege heftige briesjes. Dat wil je toch niet in de ZOMER!? Je wilt gewoon alléén maar zon.

Wat mij toch het meest down maakt, is dat één van de personen die ik het liefst naast mij heb op het moment lekker lang in Turkije is. Vanaf precies vandaag nog 5 weken te gaan. Wat een belachelijk lange periode. Dat te bedenken dat er al 4 weken voorbij zijn. Hoe kun je 9 weken op vakantie gaan he? ZIEK!!

Kon je bepaalde periodes maar wegdenken, snel verderspoelen, backspace-en, delete-en of gewoon weggummen. Dat zou het allemaal lekkerder maken hier op aarde. Tijd en ruimte zijn bagger. We zouden tijd moeten kunnen uitschakelen, terugspoelen of verderspoelen. Ja, dat is wat ik ervan vind. Zo zou ik op mijn beurt deze zomer wegdenken.
+
=

Ja, de zomer delete-en zou van mij een happy Ersin maken.

.

2 opmerkingen:

MrJones zei

Okay, we know the happy Ersin now, but when do you let us meet the crazy cousin I have? You never talk about him on your blog. Or is he just someone that only I know and a select group of people? Hmm, maybe it's better that way. Yeah, because he is my crazy cousin and it would be hard to share him with others outside the group.

I really wonder what will happen when you live somewhere else. Would you be able to let CC out (Crazy Cousin) or oppress him until there is no hair left on your head. It would easier for me on the one hand ( don’t have to come each month anymore for the ritual haircutting sessions), but at the other hand I would miss CC too much and ‘the group’ would be like X-men without Wolverine (Except for the hair part then).

ErsinB zei

I need to stay cool and focused.. There's no room for crazy shit in this world :D.
By the way. You need to trim my head again. I look like a mad scientist.