maandag 27 juli 2009

Antwerpen

Ik was zaterdag vroeg in de morgen met een vriend vertrokken naar Antwerpen. Antwerpen was mooier en leuker dan ik had verwacht. Wat mij opgevallen is in Antwerpen:
  • Iedereen eet daar. Er zijn tig cafetaria's, restaurantjes, bistro's etc etc. Jezus, waar je ook loopt, mensen ETEN! Zittend staand, liggend, lopend, rennend. Het maakt ze niet uit;
  • Alleen maar dure auto's op straat. Shiaaaat;
  • Relatief weinig buitenlanders (zou best kunnen dat ze allemaal op vakantie zijn). Ik zag in ieder geval weinig Turken en Marokkanen. Vlaams Rechts doet zijn ding goed waarschijnlijk;
  • De mensen zijn heel relaxt buiten, geen gestress te bekennen. Ze zijn echter op een of ander manier niet aardig lijkt wel (ze keken mij in ieder geval heel vaak vaag aan..JA IK BEN EEN TURK, FASCINEREND HE?);
  • De stad is belachelijk groot, er zijn belachelijk veel winkels en belachelijk veel mensen in de stad;
  • Naast dat er heel veel winkels zijn, zijn het ook nog eens winkels die freaking XXXXL zijn. Wat me verder opviel, was dat alle winkels die ik Nederland heb gezien, daar ook zijn. Zelfs de Blokker...imagine that...Ow, en mijn favo winkel Men At Work is daar óók geweldig;
  • Marokkanen en Turken zijn in België ook gewoon hetzelfde. Onnodig luidruchtig en onnodig gestrest;
  • We hebben in een halve dag (nou halve dag, van 12 tot 9 ofzo) 200 foto's weten te maken. En geen sightseeing fotos hoor, gewoon vage gekloot foto's (zie slide-show hieronder). Lang leve de custom-shutter-timer;
  • De Zoo is veel leuker dan de Artis;
  • Antwerpen is een hele mooie stad. Echt ver boven mijn verwachtingen. Heerlijk druk stadje is het. Just the way I like it. Ik ga er zeker weten vaker heen;
  • Ow, de heenreis is goed te doen met 2 uur en 6 minuten in de trein. Maar de terugreis is gewoon een marteling met precies dezelfde reistijd van 2 uur en 6 minuten;

Hier komt dan een slideshow van de foto's. Niets boeiends te zien eigenlijk, behalve de dieren in de dierentuin en ons dierlijk gedrag.

.

5 opmerkingen:

Mr. Jones zei

Okay okay! I take back my words. After seeing those pictures you are totally CC! Nice pictures by the way.

Aziz Bakır zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
ErsinB zei

Antwerpen is echt cool, moeten we ook een keer samen heen neefie.

Anoniem zei

dit was die leuke broek en sneakers

ErsinB zei

Sen kimsin ey yolcu..