woensdag 12 augustus 2009

Apenheul

Al een paar weken achter elkaar reis ik erop los. Nou reizen is een te groot woord. Ik "doe dingen" =D. Was het eerst Antwerpen, daarna Brussel, zondag waren we naar de Apenheul gegaan.

Een leuk park is het moet ik zeggen. De aapjes zijn toch echt wel fascinerend. Vooral de aapjes die loslopen en langs jou heen rennen. Het is echt een groot park, waarbij je ook gewoon wandelmogelijkheden hebt. Echt heel relaxt.

Ik heb niet veel te vertellen. Ik ging met mijn neefjes, het was gezellig en aan het einde heeft het geregend. That's it. Wel hebben we weer foto's gemaakt.

PS:
Ik kan dus ook filmen met mijn fototoestel. EN HOE! Freaking super kwaliteit. Wat wel betekent dat de files echt immens groot zijn (1,5 GB e.d.).



.

1 opmerking:

Anoniem zei

En? Hoe voelde het om weer 'thuis' te zijn?

Ley