woensdag 5 augustus 2009

Brussel

Ik ben afgelopen zaterdag naar Brussel gegaan. Iets langer reizen dan voor Antwerpen. Half uurtje meer maar. Dit keer waren we met zijn drieen.

Ik heb niet veel te melden, aangezien ik het een kut stad vond. Er valt veel te zien, maar dan ook eigenlijk weer niets boeiends. Het is een freaking rip-off van Parijs of dat soort grote steden. Al dat nieuwbouw ziet er zo geforceerd uit. Je ziet dan hele oude krotte gebouwen en daarnaast opeens een super deluxe 20th century gebouw. Fake beybi fake.

We begonnen de ochtend gelijk met een bustoer. De chauffeur was Marokkaans of iets in die richting. Een "selamun aleykum" maakte het verschil tussen 18 euro betalen voor de toer of 10 euro betalen. Enfin, 10 euro betaald en alles in fucking F1 speed gezien. Daarna hebben we eigenlijk doelloos gelopen.

Wat mij het meest irriteerde aan Brussel was dat er op de grote pleinen, nauwelijks drinkgelegenheden waren. Je MOEST er eten. Mangé mangé mangé. Bitches. Het is ook alles behalve goedkoop natuurlijk. Het meest ergerlijke van alles was dat geen enkel wezen daar Engels sprak (of wilde spreken). Waarom? Iedereen spreekt half Engels zou je denken? Je stelt ze de simpelste vragen en ze antwoorden in het Frans heel verbaasd terug. Eat me, shit namaak Fransen.

Natuurlijk hebben we weer heel veel foto's genomen, maar het was niets interessants. Ik heb ook geen zin om ze te plaatsen.

PS:
Maandag ben ik 26 geworden. Hieperdepiep hoera! Eindelijk weer een nieuwe PS3 spel (inFamous) en een nieuwe DVD (X-men Trilogy Blueray..Blue -fucking- ray =D).

.

Geen opmerkingen: