dinsdag 18 augustus 2009

Intermezzo

Uh, uh, uh, huh
Yo, yo
Drop your glasses, shake your asses
Face screwed up like you having hot flashes.

En ja hoor, dit is bijna allemaal gebeurd. Met een paar kleine details die anders zijn verlopen. Het begon allemaal met de nieuwe tondeuse die ik een week geleden heb gekocht. Ik haal al ruim 2 jaar mijn haren weg met een tondeuse. Mijn oude was vrij oud (u-hu). Heel impulsief kocht ik een tondeuse via internet. Dit is nog allemaal leuk en aardig, but wait there's more to come.

Op een warme Nederlandse dag (wat klinkt dit toch sprookjesachtig) kwam mijn neefje bij mij langs. Hij is al een lange tijd mijn "kapper", dus ik wilde direct mijn nieuwe tondeuse testen. Natuurlijk eerst een hele voorbereiding [vuilniszakken door het midden snijden, op de grond verspreiden en daarop onze kappersstoel (=kruk) plaatsen], maar tijdens die voorbereidingen had ik mijn bril op de grond geplaatst. Can you feel the tension already?

Ik zat heel ontspannen op op onze professionele kruk met een kappersdoek om mijn nek, terwijl ik A.R.O.G keek op TV. Daarna begon het allemaal. Twee hersenen waren niet genoeg om te bedenken dat het verstandiger zou zijn om eerst met een hoge stand te gaan scheren. Nee wij begonnen direct met één van de laagste. Namelijk 0,5 millimeter (en een extra mind-blower is dat we dachten dat het 1 mm was). Yunus begon in mijn nek te scheren en zijn eerste reactie -na een centimeter of 2 geschoren te hebben- was "Abi dit is echt vet kort". Daarna merkten we dus dat we op 0,5 mm aan het scheren waren. Tja, je kunt niet een deel van je hoofd op 0,5 houden en de rest hoger, dus 0,5 mm it was (het ziet er trouwens niet slecht uit, maar dat komt door mijn looks. hell yeaaah duuuude =D).

Terwijl de rest van mijn hoofd langzamerhand ook aan het transformeren was in een 0,5 mm kapsel, lag mijn bril nog steeds op de grond. Yunus was natuurlijk heel geconcentreerd bezig met mijn haar en ik keek A.R.O.G.. Opeens galmde het welbekende onheilswoord "shit" uit de mond van Yunus en hoorden we ook iets stuk gaan. Yeah, my glasses. Een glas was door het midden. Je moet het niet onderschatten, het kost fucking 90 euro. Wat onoplettentheid allemaal met zich kan meebrengen he?

So, I didn't drop my glasses, but freaking broke my glasses. People may still shake their asses, even if it has nothing to do with my story (yeah yeah shake yo' asses). And my face was screwed up like I was seeing hot flashes, because -yeah as you can guess- I BROKE MY GLASSES. Oh and don't forget my 0,5 mm shaved bald head. Yeah it blowed my mind.

.

1 opmerking:

Anoniem zei

This might be simply because runs a combined 4 equipment:
their Vortex Triturator while the Hydraulic contract it is possible to herb
all the beverage far from it doesn't matter what vegetable or fruit you are. If you would like infatuation snowing conditions, will not only truly a good motor unit involved, on top of that a collection high-quality pointed windmill. As to if your personal computer will be a Microsoft, Macbook pro or simply the best, Unix like, you can still put on Food processor in it.

Feel free to surf to my blog post; who makes the best juice extractors