dinsdag 1 september 2009

Idare et yavrum

Ramazan'ın çeyreğini arkada bıraktik. Henüz hâlâ olumlu bir havaya giremedim. Şimdiye kadar bu kadar zorlanmamıştım ben. Bu sefer sadece sabah kalkması, gece yatması felan değil, açlık ve susamak da ciddi anlamda etki yapıyor hayata. Öyle çok acıktığımdan, çok susadığımdan değil. Ama yemek yememek ve bir şeyler içmemek tüm enerjimi yitiriyor.

İşten geldiğimde illa ki 1 saat yatağıma uzanıyorum, ki bunu hayatta yapmazdım ben. Ben bile böyle bir şey yapıyorsam, bilin ki düzen değişmiştir. Sabah kalkmamak gibi bir salaklığa da giremiyorum. Zira yemek yemezsem nasıl bütün gün idare edeyim? Yemeği bırak, su içmeden nasıl idare edeyim? Annem de zaten sürekli, babamı yanına çekerek "ye oğlum, oğlum ye, bicumug ye oğlum" diyerek mahalle baskısını uyguluyor bizlere. İdare etmeye çalışıyorum kısaca bu ramazan her şeyi. Ama zor be anne. Hatta...

İdare edemem anne, idare edemem

hühühü...

.

1 opmerking:

Anoniem zei

:D hahaha ochrme