dinsdag 3 november 2009

Last-minute man

Once upon a time in the West, was ik steeds aan het plannen wanneer en waar ik de volgende keer op vakantie zou gaan. Hoewel, ik doe dat nog steeds. Zo plande ik in de zomer om een weekend naar Rome of Berlijn te gaan. Uiteindelijk werd dat één dag naar Antwerpen en Brussel.

Nog een tijdje geleden wilde ik 25 oktober 2009 in Istanbul zijn om de wedstrijd Fenerbahce-Galatasaray bij te wonen. Helaas ook niet doorgegaan (heel kut, want we hebben weer gewonnen). Toen het duidelijk werd dat Istanbul niet doorging, wilde ik in november een weekend naar Londen. Vorige week werd duidelijk dat dit ook niet door zal gaan.

Al een geruime tijd wilde ik samen met iemand rond Nieuwjaar in Istanbul zijn. Vorige week werd duidelijk dat dit ook niet door zal gaan. Shit. Ja, dat doe ik echt goed. Veel plannen, weinig -of nee- gewoon NIETS uit laten komen.

Nu hebben we ook al een tijdje de planning (of meer een verwachting) om rond maart/mei/april naar Miami te gaan. Ik verwacht er echter niets meer van. Het moge duidelijk zijn dat ik dus werkelijk niets kan plannen. Bij ons gaat alles last-minute.

Het nare van dit allemaal is dat ik niet tijdig een verlof kan aanvragen bij mijn werk. Ik heb nu 2 keer een periode onder voorbehoud vrij gehouden, maar telkens weer met een bordenwisser van het bord moeten wegvegen =(. De rest van mijn collega's die boeken gewoon maanden van te voren. One day mommy, one day, I'll do it like they do.

.

Geen opmerkingen: