zondag 6 december 2009

Enta Al Hayat



Dude...



.

13 opmerkingen:

pitamientje zei

gamsiz hayat...?

ErsinB zei

Hı hı, ama bir dikkatınızı çeken o mu :D.

Insan Myriam için de iki kelam eder :D

pitamientje zei

"Arabic version of Barbie"

Al sana dört kelam

ErsinB zei

Hah soyle :D.

ibrim zei

Oldun mu len

ErsinB zei

Yasiyorum daha Ibos. Ilginc tuhaf degisik degisik gunlerde calistigim icin dogru duzgun birsey yaptigim yok. Ama bu aralar birseyler yapalim ya. Gerci bir dahaki hafta hangi gunler calisiyorum bilmiyorum. Daha haber ederim. Keske bir de hava guzel olsa.

Polyanna zei

Myriam'mis, hih :idi:

Anoniem zei

KRULLEN!

Anoniem zei

veel geleerd

Anoniem zei

in nederland lopen genoeg noord afrikanen en ik zie geen verschil. ow ja en ik mag ze niet...

ErsinB zei

@anoniem 1
Krullen ja :D

@Anoniem 2
Zoals? hahah, ik heb niets geleerd, heb alleen geluisterd.

@Anoniem 3
Ik ken niet elk noord afrikaan persoonlijk, dus ik kan ook niet echt zeggen of ik ze mag of niet. Ik zie daarnaast wel verschillen :D.

hirçin kiz zei

Wat hebben jullie met krullen?

Ersin, je bent super, je schrijft super. Lees je blog met plezier!

ErsinB zei

@hırçın kız
Sen kimsin bakalım :D.

Krullen zijn mooi. Ze hebben gewoon een of ander aantrekkingskracht. Betekent natuurlijk niet dat vrouwen zonder krullen niet mooi zijn ofzo. Ook zat mooie vrouwen zonder krullen. Gelukkig maar :p.

Bu arada sağol :).