dinsdag 1 december 2009

I'm a freak

Een paar weken terug. Hakan en ik zijn wéér in Amsterdam aan het lopen. Hier en daar wat winkels binnentreden. Bijna bij het einde van de Kalverstraat aangekomen, stappen we zoals bijna altijd weer in de Bendorf. Even wat broeken kijken, niet echt om te kopen, maar gewoon om te gaan kijken. Vooral om te zeuren hoe duur broeken wel niet zijn, althans mijn mening.

Terwijl Hakan naar wat truitjes kijkt en ik wat aan het ijsberen ben binnen, horen we allebei een super beat. We stoppen allebei en headbangen in het ritme van de beat. Allebei reageren we iets in de trend van "Ey shit, vette beat". We staan stil midden in de winkel en proberen ons te focussen op de tekst van het liedje dat draait. Een constante herhaling van de teksten "you're a freak" blijft ons bij. Vervolgt met een integrerende "I-like-it-when-you-take-it-from-the-back..you're a freak". Na dit gehoord te hebben pakte ik direct mijn telefoon en noteerde ik deze teksten om het vervolgens thuis te kunnen vinden.

Thuis aangekomen heb ik direct proberen te google-en naar de teksten. Tevergeefs. Geen resultaten gevonden. In ieder geval niet de lyrics en lied waar ik naar zocht. Hakan kon het ook niet vinden. Ik heb ook een andere laten zoeken, maar ook die lieve mens kon het niet vinden. Weken passeerden. Was al bijna vergeten dat er zo een lied bestond. En toen..

Op een dinsdagochtend -zo rond tien uur, half elf. Zoals elke ochtend stond DecibelFM weer op. Droogjes was ik naar mijn beeldscherm aan het kijken. Opeens ging mijn hoofd mee met een lekkere beat. En ja hoor, het was dat liedje. Ik schreeuwde het zowat uit van enthousiasme. Mijn collega keek mij ook raar aan. Daarna zijn we samen op het net gaan zoeken naar het lied en uiteindelijk heb ik het gevonden op DecibelFM, want zij schijnen een playlist te publiceren. Geweldig! OK, nu het befaamde lied. Luister en huiver.

Something 'bout you makes me go crazy
You're a freak
Make some noise in my bedroom baby
You're a freak
Scream and shout my name baby, show me
You're a freak
I like it when you take it from the back
You're a freak
Turn and twist around me baby
You're a freak
Now lay down by your side and let me
You're a freak
I like it when you come around
You're a freak
I don't know your name but you know mine
I'm a freak
----
Ok, het zijn geen conservatieve teksten, maar we leven dan ook niet in een conservatieve wereld =D.
.

2 opmerkingen:

hirçin kiz zei

Als je van dit soort liedjes (house) houdt, moet je slamfm luisteren ;-)

Wat raar btw dat je op google niet hebt kunnen vinden..bana sorsaydin hemen söylerdim :-P

Groetjes!

Cathelijne zei

je bent een held!! Ik had precies hetzelfde probleem supersuperflex! dank!


Groetjes Cathelijne Wassenaar