vrijdag 1 januari 2010

Tweeduizendtien

Ok, ik doe hier nooit aan mee. Dit keer wel. Ik ga een lijstje maken met voornemens voor het jaar 2010. Normaal gesproken doe ik er niet aan mee omdat ik toch nooit mij voornemens nakom en om voornemens te hebben, heb je geen Nieuwjaar nodig. 2010 wordt anders. Deze ga ik tegemoet met een lijstje. Of het uitkomt? Hoogstwaarschijnlijk niet. Ik houd vaak een criteria aan van 1/3. Ook destijds met toetsen. Als ik 3 toetsen had, dan was mijn doel om er in ieder geval één te halen. Nu ga ik een lijst maken en hoop dat één derde uitkomt. Hier komt het dan:

  • Mijn rijbewijs halen;
  • Een vast contract met wat meer uren werk;
  • Beter sparen;
  • iPhone kopen;
  • Veel liefde, weinig ruzie;
  • Een fijne samenwerking met mijn collega's;
  • Meer buitenlandse steden zien;
  • Gezonder leven, o.a. beter slapen en eten;
Dude, ik heb echt 5 minuten zitten denken, maar ik kom niet verder dat dit lijstje. Ambitieus ben ik hè? Nou dat was het dan, ik vind het al goed als ik 3 van deze 8 dingen uit laat komen.

Ieder een fijn jaar toegewenst. Hopen dat we nu wat minder crisissen en oorlogen zullen hebben. Het tij moet toch ooit een keer gaan keren? Misschien wordt 2010 wel het jaar.

.

Geen opmerkingen: