woensdag 30 december 2009

Yiyalaa yiyalaa

Şu kadının konuşması beni öldürüyor ya. Allah'ım ya. Acayip bizim (Kastamonu) şivemize benziyor. Özellikle bütün fiileri "aa" diye uzatması tamamen biz =D. "Bakiyaa, yazıyalaa, benzemiyalaa, konuşuyalaa, diyelaa, giriyaa" vs. vs.

Kendisi Zonguldak'lıymış, ama kocasının işi gereği Çin'de yaşıyormuş. Çocuk sahibi olamadığı için (kendi tabiri ile "kısır" olması) evlatlık edinmişler. Yalnız evlat biraz Çine benziyormuş =D. Kendisi bir kadın proğramına (Ayşenur Yazıcı'nın) bağlanıyor ve orada başlıyor komedi. Ben Okan Bayülgen'e bağlandığı görüntüyü ekliyorum sadece, diğerini (kadın proğramı) ilk önce görmek istiyorsanız: orijinal sıkıntı.



[Bir de bu görüntüde mevcut olmayan, ilk 40 saniyesi var başka yerde, tıklayın (sadece ilk 40 saniyesini izlersiniz, gerisi aynı zaten, ama ilk 40 saniyesi bile görmeye, duymaya değer)]

Görüntünün en süper, dona aktarmasız indiren, bir hışımla yaran espirisi ise:
"ama çog dalga geçiyala..internet'te yazıyalamış, diyelaamışki: çocuğunun önüne bir tabak böceklen bir tabak kebap koysun, anlar çinli mi olduğu diyelamış"

Var mı abi böyle bir espiri. Bir de telaşlı telaşlı anlatıyor kadın. Saf, pak, tertemiz dediğin insan böyle olur işte haha. Ya çok şirin, çok tatlı, çok candan, çok saf, çok harbi biriymiş ya. Acayip ısındım kadına.

Beni (şivesi ile) yaran replikler:

"Ne deeeyong"

"bieen saa dedim mi beem çocuğum böcek yiya diyeaa?"

"heeea"

"ben aaanamadım"

"benzemiyalaaa, o gadaa çok benzemiyalaa"

"bien mesela bazen ona ona şey yapınca, seveeken, edeeken, niha diyom, gülüya suratıma, onda güleya, başka bişey deyince gülmeya" (burada zıçtım zaten hahaha)

"hepsi işte yatiyaa, çalışmiyalaa, çalışkan diyelaa ama, hepsi çalışmiya bi ay"

"amaan Okan bey deme öyle biee üühüüf"

Çok yaşa SİELDAA SİELDAA yenge hanım. Akşamdan beri izleyip izleyip gülüyorum ya. Kaç gözyaşı akıttım akşamdan beri. Izledikçe de daha hoş oluyor sanki. Allah heyecanını ve canlılığını hayatta tutar inşallah.

Buradan en güzel dileklerimi sunuyorum. Çocuğunuz inşallah Çin gibi kısa kalmayan, böcek yemeyen, Nihau gibi Çince kelimelere rağbet göstermeyen bir evlat olarak yetişir =D.

.

3 opmerkingen:

Black Pearl zei

Beyaz tiplemesi Hüsmen dayı gibi konusuyor ama ben anlamadım Aysenur hanımı niye arıyor? Ne yapacak kadın DNA testimi? Cinde yokmuymus kadın programlardı :-)

ErsinB zei

Kadın çince bilmiyor ve aşırı saf. Ondan :D.

Anoniem zei

hepsi setup