maandag 25 januari 2010

!@#$%^&

KUT SNEEUW! KUT WINTER!

Weg met die winter. Ze zorgt alleen maar voor onrust en angst bij mensen. We kunnen ons huis niet meer uit omdat we ons onveilig voelen op straat. Nederland is niet meer de Nederland die we zo lief hadden. Winter verpest het voor iedereen. Nederland is aan het Winteriseren en dat is het grootste gevaar waar Nederland tot nu toe mee te maken heeft gehad. Dit moet ophouden. Nederland sta op, Nederland spreek in Godsnaam! Ik uit mijn mening en nu de rest nog: WINTER MOET HET LAND UIT!

of

Ze moeten wat grager zout gaan strooien buiten. Ik weet nu al dat er eindeloze vertragingen zullen zijn met de bussen. !#@$%@^ motherfuckers. Zo gaat Ersin weer buiten lekker zijn minimale-minuscule-mienemiene-ass bevriezen. Net alsof dit niet genoeg is, mag ik in die freezing cold ook nog eens shag gaan draaien (vrijwel onmogelijk om te doen trouwens). Want ja, ik rook sinds een paar dagen weer shag. Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik ben gedaan met die shit. Wablief? Ja, gedaan met die shit! WEG-MET-WINTER, WIJ-WILLEN-ZOMER! (op een protest-kreet-tempo).

.

2 opmerkingen:

Black Pearl zei

Ik denk ook van eindelijk is het weggesmolten, maar nee hoor zelfde dag sneeuwt er gewoon weer bij!

Ik zal je een foto laten zien op mijn blog. Het was gewoon een schaatsbaan geworden op de brug.

ErsinB zei

Ik lag vanochtend weer bijna plat. Ik moest acrobatisch gaan balanceren. En ik liep op een stoep!