dinsdag 5 januari 2010

Google'a sor, o bilir

Blog'umda ziyaretçilerin istatistiklerini biriktiren ve kayıt eden bir ek var (sayfanın altında görürsünüz). Arada bir göz atarım kimler girmiş, neler girmiş diye. Girenlerin benim blog'uma nasıl ulaştığı da yazıyor. Başka blog vasıtası ile, Google arama sonuçları ile, doğrudan linkimi girenler, vesaire. Pek enteresan değil, o yüzden göz de atmam doğru dürüst. Ama bazen tesadüf kayıtlarda Google arama girişlerini görüyorum, yıkıyor abi beni.

Ne ilginç arama girişleri yapıyor insanlar. Daha ilginci de benim blog'u bulmaları o arama girişleri ile. Çok alâkasız hemde. Şöyle bir göz atayım, hangi tuhaf arama girişleri yapılmış Google'da dedim kendi kendime. Arama motorunda araşırken şu girişleri yapıp, benim blog'umu bulanlar (cümlenin harîkalığına bakın):

  • Ik wil voor altijd en elke moment met je zijn.. hou heel veel van je türkçesi nedir (e yuh nan, google sihirbaz mı be kardeşim?);
  • yavşak resimleri;
  • boğaz altı sakalı (bu ne oluyor nan?..göğüs kılı modelinden felan mı bahsediyor ne?);
  • çorabımı arıyorum (odasında bulamayınca çorabını, son çareyi Google'a sormakta buldu, belli);
  • yemekteyizin ibne ekibi (hahaha ciddi anlamda sonuç bekledi mi acaba bu girişten sonra);
  • iç çamaşırı koklama;
  • gülşen bübikoğlu tecavüz sahnesi;
  • türkçe film göster laaaaan (aynen böyle yazmış arayışta olan arkadaşımız =D);
  • sapikgörüntüler;
  • araba camında kalan yeşilçam (ilk etapta akla bir şey gelmez, ama bu da bir Yeşilçam tecavüz sahnesi ve ben biliyorum tabii ki);
  • şekli bozuk adamlar (bu ne oluyorsa artık, şekli bozuk adam?);
  • dünyanın en çok iyi kadrosu (güzel çalışma olmuş);
  • laaaaan (evet, sadece böyle yazmış ve beni bulmuş. Ne arıyordu? Allah bilir);
  • andrea lima güzel mi (google'a böyle soru sormak da normal tabii..Keşke "şimdi sevgili arayışta olan gencimiz, güzellik özneldir" diye cevap vereydi google, yahut sadece Facebook'taki başparmak ikonu çıksaydı karşısına);
Daha çok vardır, ama ilk olarak en güncelleri bunlardı ve bunları gördüm ve ekledim. Daha geriye gitmek istemedi canım. Çoğu Ersin Bakır, yahut Ersin State of Mind olarak buluyor Allah'tan beni =D. Bu ne sapıklıktır yahu?

Bir kaç not daha geçeyim. Tuba Büyüküstün'ü arayanlar da benim blog'umu buluyor. Salvador Dali'yi ve çıkarttığı resimleri arayanlar da benim blog'umu buluyor. Dünya karmasını arayan, benim blog'umu buluyor. Hammam Shifa'yi arayanlar benim blog'umu buluyor. Freak şarkısının sözlerini bilip, ismini bilmeyenler, şarkı sözlerini yazarak beni buluyor. Bert en Ernie yazanlar var sürekli ne hikmetse, onlar da buluyor. Hipokondriyak kelimesini arayanlar da bana yönlendiriliyor.

Yani kısaca normal insanlar da giriyor blog'uma, blog'da arıza yahut sapıklık yok, google arızalı =D. Vallah.
.

6 opmerkingen:

YunusB zei

Geweldige post. Mensen kijken me hier eigenaardig aan terweil ik zachtjes inmezelf probeer te grinnekken. Dit mislukt echter waardoor de lucht die ontsnappen wilt via mijn neus gaat tezamen met wat mucus.

Lô - Lâ zei

---en dat terwijl je grinnikt -- oeh :)

Bebi, sana da tam cinsleri denk geliyor; sasirmamak lazim cins adamsin neticede. Senin yazindan sonra baktim bende, cidden acayip acayip kelimelerle buluyorlar :D - hos benimki genelde TR'den ve seninki kadar sapik degil. Daha çok pessimist takilanlarin mekani olmusum - why god why --

ErsinB zei

@Yunis
:D. Ahg, Delft is vol met studenten, niemand die het raar zal vinden.

@Abla
Benimkiler de Türkiye'den, çoğu. Ama pesimist değil, düpedüz sapık :D.

Supurgesiz_Cadi zei

heyy zo mooi geschreven. uzun zamandir girmiyordum bloguna baya bi katlandim gülecem diye :D

Black Pearl zei

hahahah hakkaten corabımı arıyorum ne ya.

Bu arama moturunda senin bloga nasıl gelıyorlar nerden ogrenıyorsun:

ErsinB zei

@Blacpearl
Als je helemaal beneden kijkt, zie je stats staan. Klik daarop, en maak een account aan. Volg gewoon de instructies, je komt er wel.