maandag 22 februari 2010

Safety Dance



We can dance if we want to,
We can leave you friends behind.
Cause your friends dont dance
and if they dont dance they' re no friends of mine..

Hoe retarted is de videoclip =D? De teksten zijn ook al zo "diep". Hoe ik in Godsnaam naar zoiets luister? Dat doe ik niet. Ik zag vannacht een stukje bij Scrubs en heb het vervolgens opgezocht. Een van mijn favo Scrubs karakter, Turk, was weer een dansje aan het doen, zoals hij wel vaker doet.

Nu ik dan toch over Scrubs ben begonnen. De twee leukste dingen aan Scrubs zijn de dagdromen van JD en de sarcasme van dr. Cox. Ik ben ook iemand die echt niet normaal veel dagdromen heeft en de raarste fantasieën heeft in bepaalde situaties. Oké, het is niet zo erg als dat van JD, maar het is toch vrij inventief. Helaas geen zin om voorbeelden te geven, maar mijn omgeving weet wat voor rijke fantasie ik heb. Sarcasme vind ik prachtig. Ik deed ook in mijn puberteit met de hele klas aan sarcasme. Het is daarom een beetje ingeprent bij mij. Als ik boos ben, geïrriteerd ben, lullig wil doen e.d., dan neem ik automatisch een sarcastische houding aan. Geen dr. Cox houding, want die overtreft sarcasme =D.

Nou, dat was weer heel erg interessant zo midden in de nacht. Ik vergeet de laatste tijd mijn slaappillen in te nemen. Voilá, daar zit ik dan om 5 uur 's ochtends. Nu gauw in bed liggen. Anders krijg ik nog gezeik van the peeps.
.

2 opmerkingen:

YunusB zei

Damn wat mis ik die Comedy-Central avondjes toen ik nog een TV had in mn kamer. Koop die seizoenen dan nerd!

ErsinB zei

Weet je wel hoeveel zoiets kost dude :D? Ik heb gewoon Comedy Central, zoek jij maar een andere weg :p.