vrijdag 12 maart 2010

Hoşgeldin bahar la la la


Hoşgeldin bahar la la la
Hoşgeldin dostum la la la
Neşe getirdin la la la
Dünya ya la la la la la la la

Hoşgeldin bahar la la la
Hoşgeldin dostum la la la
Yeniden doğmuş gibi şimdi bütün dünya

Birden zaman dursa hergün bahar olsa
Bugün açan güller hiç bir gün solmassa
Kırılan kalplerin yerini sevgi alsa

Kimse gücenmese kimse ağlamasa
ümitsiz günlerin sonu gelmiş olsa
yedi den yetmişse herkes mutlu yaşasa
Dünyada..
-------------------

Allah'ım artık bahar olsun ya. İstiyoruz artık.

Sabah kalktığımızda güneşin saçtığı aydınlığa ve suni sıcaklığına kanıp, ince kıyafetlerle dışarı çıktıktan sonra buz gibi bir havayla karşılaşmaktan gına geldi artık. Dışarı çıktığımızda artık terlemek istiyoruz, "of yavrum güneş, vur bana" demek istiyoruz. Acele etsin, çabuk gelsin.

İvediliğini vurgulamak için, yukarıda bahsi geçen şarkılar gibi şarkılar söyleyelim. Tezahüratlar edelim "Alemin mevsimi geliyoooor, geliyoooor geliyooohohooor" diye. "Hoşgeldin 4 mevsimin sultanı Bahar" diye pankartlar açalım. Minareden minarelere uzansın bu yazılar.

Böyle yapalım, ki önemini anlasın, sevenleriyle bir an önce kavuşmaya gayret göstersin. Hasretinden değil de, saçtığı sıcaktan yansın gönlümüz artık. Yansın yansın, yansın gönlümüz. Çünkü gelecekti, gelmez oldu, hâlimizi hiç sormaz oldu. Onun için kollarımızı açalım, gelmesini arzulayalım. Birnevi yağmur duası gibi bir şey, ama tam tersi, hmm, evet.

Resmî olarak 20 mart bahar oluyormuş. Zokarım resmiyete, bize şimdi lâzım bahar. En azından bana şimdi lâzım. Dötüm donuyor nan sabahları.

Gökyüzü'ne gelsin:
"açık mavi, koyu mavi haydi gari"
.

1 opmerking:

Black Pearl zei

Bir türlü ısınmadı hava, depresyona girdim gireceğim artık yetti.