zondag 4 april 2010

Istanbul 2010

Evet, gittik, küçük bir feth gerçekleştirdik ve döndük. Istanbul süperdi, ama bunu aslında söylemeye bile gerek yok. Istanbul hâlâ aynı Istanbul, hâlâ beni içine hapsediyor, kopamıyorum oradan. Geçen senelere nazaran bir farkı vardı, döndüğümde ciddi anlamda Hollanda'dan nefret ettim. Insanına ve vermediği mâneviyâta sokayım bu ülkenin. Neyse Istanbul'un kısaca özeti:

  • Ilk üç gün hava süperdi;
  • Ilk üç gün maraton yürüdük resmen. Asfaltı ağlattık;
  • Gidilecek nere varsa gittik;
  • Namazları değişik değişik camilerde kıldık, çok da haz aldık;
  • Istiklâl yine büyüledi;
  • Özsüt dondurma cenneti, neredeyse her gün, olmadı iki günde bir oradaydık;
  • Türk mutfağında yemekteydık, sunum süperdi, servis süperdi, yemek süperdi, not: 9;
  • Maçı biz aldık, gurup üzüldü, tek Fenerbahçeli olarak ben sevindim =D;
  • Dönüşte uçağa binerken, fotoğraf makinemi Türkiye'de unuttum. Evet, hay ağzıma zıçim...;
  • Depresyonda sayılırım, yazı yazasım gelmiyor. Belki sonra. Şimdilik fotolarla olsun, onlar anlatır Istanbul'u;

.

4 opmerkingen:

real anoniem zei

Mukemmel resimler! Ist'in yemekleri de muthisdir! Mado'nun teras keyfini her ne kadar etrafinda ki kazi calismasi bozsa da, manzarasi omurluktur. Meshur Kanaat lokantasi'nin dondurmasini denediniz mi? (Mado'nun biraz ilerisinde)..

ErsinB zei

Kanaat lokantasını görmedim ve duymadım bile hatta :D. Üsküdar'da çok takılmadık, oradan doğru fenerbahçe'ye geçtik. Ama Istiklal'ın Inci pastanesinde meşhur profiterol yedim =D.

Black Pearl zei

orada yasayanlarda keske degerini bilse bu güzel şehrin. Oradan Hollandaya tatile gelenler "amsterdam güzel şehir" deyip benim cinlerimi tepeme cikartmaktalar.

ErsinB zei

Aynen vallah. Neresini beğnirler Istanbul'u gordükten sonra anlayamıyorum.