zaterdag 10 april 2010

God of War



Ik heb 'm eindelijk. Mijn number one favorite game. God of War 1 en 2 op de Playstation 2 uitgespeeld. De eerste zelfs twee maal. De tweede gekocht (oké ik lieg, gebrand) voordat het uit was in Nederland en vervolgens binnen een paar dagen uitgespeeld (en uiteraard mezelf thuis opgesloten tot dit mij lukte). Vervolgens op de PSP, God of War: Chains of Olympus uitgespeeld en ik speelde het tot voor kort voor de tweede maal. Maar nu heb ik deel 3 voor de Playstation 3. Wohoe. God of War is vooral te kick-ass vanwege het verhaal. Hierboven zie je een samenvatting van 5 minuten om deels een beeld te krijgen. Zal je overigens nooit lukken, je moet dat spel gewoon spelen, maar toch.
.

1 opmerking:

Anoniem zei

Kapot leuke video..hahaahah...super grappig vertelt.

Love Greek mythology